14
سه شنبه 14 آبان 1398
شماره 7799
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قیمت و کیفیت باتری‌های خودرو عرضه شده در بازار از جمله دغدغه‌های مالکان خودرو به‌خصوص از نوع دست دوم و کارکرده آن است.
انواع کابینت، چوبی، ‌ام.دی.‌اف و فلزی از ملزوماتی است که هر خانه یا محل کار نیازمند آن است اما توجه داشته باشید که کیفیت و قیمت این محصولات براساس نوع مواداولیه و نوع کار انجام‌شده، متفاوت است.
توقف رجیستری گوشی‌های تلفن همراه مسافری از طریق حذف معافیت گمرکی و تغییر مبنای ارز واردات این کالای مسافری موجب زمزمه‌های افزایش قیمت این محصولات در بازار شد.
ضعف نظارت بر بازار خرده‌فروشی موجب رشد چند برابری قیمت انواع میوه‌و‌تره‌بار از میدان مرکزی تا خرده‌فروشی‌های سطح شهر شده است.
رکود بازار خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن در شرایطی تشدید شده که بررسی قیمت فروش برخی واحدهای مسکونی در تهران بیانگر بالا ماندن نرخ آپارتمان‌های لوکس و لاکچری است.
سهم بازار محصولات گرمایشی تولید داخل طی 5سال گذشته از 30 به 90 تا 95درصد افزایش یافته و قیمت مصرف‌کننده این محصولات نسبت به سال گذشته 30درصد کاهش داشته است

ریزش قیمت‌ها در بازار محصولات گرمایشی

با فرارسیدن فصول سرد سال و ضرورت تامین گرمایش واحدهای مسکونی و محیط کار، تقاضا برای خرید انواع محصولات گرمایشی در بازار نیز افزایش می‌یابد.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد نوسازی یا تجهیز حمام و سرویس بهداشتی محل کار یا واحد مسکونی خود مطابق با ذوق و سلیقه و بودجه درنظر گرفته شده  را دارید، بهترین گزینه آن است که شال و کلاه کرده و راهی راسته بازار این وسایل در خیابان ملاصدرا یا بورس بازار وسایل حمام و دستشویی واقع در خیابان سعدی‌جنوبی، نرسیده به خیابان جمهوری اسلامی چهارراه مخبرالدوله شوید.