14
یکشنبه 12 آبان 1398
شماره 7797
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کابینت از جمله کالاهای ضروری است که هر واحد مسکونی نیازمند نوع فلزی یا چوبی  و ام.‌دی.‌اف آن است اما کیفیت و قیمت نصب این کالا در بازار مشکلاتی را برای مشتریان فراهم کرده است.
اگر قصد خرید مبلمان، سرویس خواب، میز تلویزیون و... برای تامین نیاز منزلتان را دارید، توجه داشته باشید که صرف مشاوره با فروشندگان راهگشای حل مشکلات شما و خرید محصولاتی با قیمت، کیفیت و زیبایی مناسب نخواهد بود.
افزایش هزینه تمام‌شده واردات گوشی‌های مسافری موجب رشد قیمت بازار این گوشی‌ها نسبت به گوشی‌های واردات رسمی شده است.
با سرد شدن هوا و ریزش برف و باران، تقاضا برای خرید انواع دوچرخه و قطعات یدکی و ملزومات آن در بازار کاهش یافته و به رکود بازار این اقلام دامن زده است.
کیفیت و قیمت عرضه انواع لاستیک خودروی سواری و سنگین تولید داخل و وارداتی گلایه مشتریان این محصولات را به‌دنبال داشته است.

تعویق بازنشستگی پراید و پژو

دبیر انجمن خودروسازان در گفت و گو با همشهری: تولید پراید 131 تا پایان تیر و پژو 405 جی. ال. ایکس تا مهر ماه سال 99 متوقف می شود
​​​​​​​ اگر شما از جمله افرادی هستید که به دلیل نارضایتی از کیفیت پایین و مشکلات ایمنی برخی خودروهای داخلی مانند انواع پراید و پژو 405 انتظار توقف تولید این خودروها و خداحافظی آنها با بازار خودرو را می کشیدمطلع باشید که انواع پراید و پژو 405 جی. ال. ایکس حدود 8 ماه تا یک‌سال دیگر همچنان میهمان خطوط تولید خودروسازان خواهد بود
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر اهل خرید عمده مواد غذایی یا به اصطلاح بنکداری این اقلام در منزل برای مصارف دوره 6 ماهه یا یکساله برخی محصولات مانند برنج هستید که امکان نگهداری آن وجود دارد، باید سری به راسته بازار برنج فروشان در خیابان پامنار بزنید.