6o7
پنج شنبه 17 اسفند 1396
شماره 7340
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مهرداد اسکویی، فیلمساز، تهیه کننده، پژوهشگر و عکاس ایرانی و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینماست که اغلب آثار وی در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی مورد توجه قرار گرفته و جایزه کسب کرده ‌است.
گفت وگو
مریم زند‌‌ی د‌‌ی‌ ماه 1325د‌‌ر یک خانواد‌‌ه همد‌‌انی اما د‌‌ر شهر گرگان به د‌‌نیا آمد‌‌. او د‌‌انش آموخته حقوق و علوم سیاسی از د‌‌انشگاه تهران است اما از نوجوانی وارد‌‌‌ عرصه عکاسی شد‌‌ه و بیش از 45 سال از د‌‌ریچه د‌‌وربین با مرد‌‌م سخن گفته است.
موها حلقه حلقه؛ طوری سلسله‌وار پیچ خورده‌اند که کاغذ مجال نمایش تاب‌ها را پیدا نمی‌کند.
سریال «رنج پنهان» این شب‌ها ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می‌شود که مخاطب زیادی هم دارد.

ایران؛ صد بهار

باز هم تعطیلات نوروز از راه رسید و باید برای این تعطیلات تقریبا دو هفته‌ای فکری کرد
انس با آقای حافظ

انس با آقای حافظ

سید محمد معتمدی، زاده ۲ مهر ۱۳۵۷ در قمصر، از چهره‌های شاخص خوانندگی در سبک سنتی در کشورمان است. او دانش‌آموخته رشته کارگردانی است.معتمدی فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به‌صورت خودآموز از نوجوانی آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد.
میخکوب شدن سریالی
میخکوب شدن سریالی
هر سال شبکه‌های تلویزیونی در سراسر جهان دست به تولید ده‌ها سریال تلویزیونی با داستان‌های متفاوت می‌زنند؛ سریال‌هایی که بخش مهمی از وظیفه سرگرم ساختن مردم در دنیا را به‌عهده دارند.
گفت وگو
هر جامعه‌ای برای پویایی و حرکت رو به پیش خود، نیازمند شادابی و امید است اما به راستی با وجود رنج‌ها و حوادث اجتماعی، سیاسی و طبیعی که گاه گریبانگیر ما آدمیان می‌شود، چگونه می‌توان انسان‌ها و در پی آن؛ جامعه‌ای امیدوار و شادمان داشت؟
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
بسیاری از علاقه‌مندان به کتابخوانی می‌گویند ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما نمی‌دانیم چه کتابی بخوانیم.
در شماره‌های گذشته پیرامون کودکی و نوجوانی سیدضیاء‌الدین طباطبایی و در مورد خط‌ مشی و تمایلات سیاسی او گزارش‌هایی از نظر خوانندگان گرامی گذشت. اینک می‌پردازیم به‌دنباله ‌ مطالبی که در مصاحبه‌ خود بیان کرده بود:
نمایشگاه جهانی موبایل یا همان MWC را که هر ساله در بارسلون برگزار می‌شود، باید بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین نمایشگاه تخصصی موبایل و فناوری‌های مرتبط دانست.