6
سه شنبه 25 دی 1397
شماره 7579
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بایدها و نبایدهای پرسمان همگانی محلی

معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در حالی لایحه «پرسمان همگانی محلی» را در راستای اعمال اصل‌59 قانون اساسی جمهوری اسلامی تدوین کرده‌ که به‌جز همه‌پرسی دهم فروردین 58 درخصوص استقرار نظام جمهوری‌اسلامی، همه‌پرسی درخصوص تصویب قانون اساسی سال‌58 و همه‌پرسی قانون اساسی سال‌68 سابقه دیگری از همه‌پرسی در کشور وجود ندارد.
ویژه
تهران، شهر آپارتمان‌هاست؛ شهری که بیش از 2میلیون و 500 هزار واحد آپارتمان مسکونی دارد که 87درصد مجموع خانه‌های این شهر را دربر می‌گیرد.
مدیریت شهری
کمیته هماهنگی مدیریت شهری کشور برای تجمیع و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات شهرداری‌ها توسط مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای‌عالی استان‌ها تشکیل می‌شود.

تصویب یک‌پنجم از برنامه 5ساله شهرداری در شورا

ایجاد صندوق توسعه حمل‌ونقل و محیط‌زیست و 13ماده دیگر از برنامه سوم توسعه شهر تهران در جلسه فوق‌العاده شورا اصلاح شد
شورا
صدوچهاردهمین جلسه شورای شهر تهران دیروز به ادامه بررسی برنامه سوم توسعه شهر تهران اختصاص داشت و اعضای شورا 13ماده دیگر از این برنامه را تصویب و یکی از مواد برنامه را حذف کردند.

طلب ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری از نیروهای مسلح

رئیس شورای شهر تهران از طلب ۲۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری از نیروهای مسلح خبر داد.
جشنواره «زیبان» برای اکران زیبایی‌های پنهان تهران
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره زیبان، اکران زیبایی‌های پنهان شهر تهران توسط شهروندان است، از اکران ۱۰۰ اثر برگزیده این جشنواره در اسفند‌ماه سال‌جاری در سطح شهر تهران خبر داد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
انجام تست سرد قطعه جنوبی خط‌6 مترو/پیشرفت احداث زیرگذر-تونل استاد معین