2
پنج شنبه 14 آذر 1398
شماره 7823
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رأی دیوان قطعی است

معاون بازرسی و نظارت دیوان عدالت اداری درباره اعتراض معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری به ابطال مصوبه تعیین محل‌های تجمعات مردمی، گفت: آرای صادره از هیأت عمومی دیوان عدالت اداری قطعی است.
ویژه
سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه و سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز گذشته طی سخنانی در یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
سخنگوی دولت درباره فرایند تصمیم‌گیری اصلاح قیمت سوخت، گفت: آنچه من به‌عنوان یک عضو حاضر در تمامی جلسات سران قوا شاهد هستم، در این مسئله مقام معظم رهبری صرفا مصوبه سران 3 قوه را تأیید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامیمد‌ظله‌العالی در پاسخ به گزارش ارائه‌شده از سوی دریابان علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که چندی قبل پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومان حوادث اخیر خدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادهای مطرح‌شده، مقرر فرمودند: «... هرچه سریع‌تر انجام شود و نسبت به افراد مشکوک در هرگروه با جهتی که به رأفت اسلامی نزدیک‌تر است، عمل شود.»
روایت روحانی از تصمیم هایی که در نیویورک‌92 و نیویورک‌98 گرفت

تحریم‌ها را بردارند، مذاکره می‌کنیم

می‌گویند بیایید مسئله را حل کنیم و این آمریکایی‌ها هستند که بیشتر از دیگران این موضوع را مطرح می‌کنند - در آینده خواهم گفت با چه دردسری برجام را حفظ کردیم
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه جزئیاتی از گفت‌وگوی تلفنی‌اش در سال92 با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بیان کرد و گفت: آن صحبت کوتاه لکوموتیو بسیار قوی برای حرکت قطار مذاکره بود.
شایعه استعفای ظریف برای سومین‌بار در کمتر از یک سال منتشر شد؛ شایعاتی که البته یک‌بار رنگ واقعیت به‌خود گرفت و یک‌بار دیگر با نظر مقامات عالی‌رتبه منتفی شد، با این حال در شرایطی که ایران به‌تازگی از بحران ناشی از اعتراضات به گرانی بنزین خارج شده، خبر استعفای ظریف بازهم سر از رسانه‌ها درآورد.
PDF ایران
کوتاه ایران
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب کردند.
تقی آزاد ارمکی، از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی به خبرآنلاین گفته که هزینه ماجرای سهمیه‌بندی بنزین را رهبری داده است؛ نه اصولگرایان هزینه دادند نه اصلاح‌طلبان.