2
سه شنبه 12 آذر 1398
شماره 7821
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شدت آلودگی هوا در کلانشهرها به‌ویژه تهران، بالاترین مقام قضایی کشور را به اظهارنظر درباره این موضوع واداشت.
فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با انواع فتنه‌ها و تهدیدات دشمن، اظهار داشت: در نیروهای مسلح ابعاد فتنه‌های دشمنان، در اتاق‌های هم‌اندیشی مورد بحث و کارشناسی قرار گرفته و شاخه‌های مختلف آن مشخص شده است.
روز گذشته، دومین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بود.
وزیر کشور در حاشیه جلسه با استانداران درباره قضاوت‌های صورت‌گرفته پیرامون حوادث اخیر، گفت: دراین نوع قضاوت‌ها به‌خصوص برای نیروهایی که واقعا در این چند شب شرایط بسیار سختی را گذراندند و از امنیت مردم در مقابل کسانی که عملا به‌صورت مسلحانه چه گرم و چه سرد مشکل ایجاد کردند دفاع کردند، به‌گونه‌ای صحبت نکنیم که این زحمات نادیده گرفته شود.
سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه با اشاره به حوادث پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، گفت: پرونده افراد اعم از اشرار و افراد وابسته به بیگانگان که توسط نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سپاه و سایر ضابطان به دستگاه قضایی تحویل داده شده‌اند، عادلانه و قانونی در دست بررسی است.
وزیر خارجه عمان با ظریف و شمخانی درباره ابتکار صلح هرمز گفت و گو کرد

پیشنهاد عمان به ایران

دیپلماسی
تهران دیروز میزبان وزیر خارجه کشوری بود که نامش همیشه با میانجیگری عجین بوده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
حزب موتلفه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مصطفی میرسلیم از حسن روحانی برای شرکت در مناظره دعوت می‌کند.
علی مطهری درخصوص نحوه اطلاع نمایندگان مجلس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین به فارس گفت: مجلس از جزئیات و زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی خبر نداشت.