8
سه شنبه 12 آذر 1398
شماره 7821
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گزینه ایرانی از خارجی بهتر است

یادداشت
وقتی مربی نتیجه نمی‌گیرد، بحث برکناری او مطرح می‌شود و این امری طبیعی است. به‌خصوص این مسئله در تیم‌های ملی و باشگاه‌های سطح بالا بیشتر نمود دارد.
ویژه
اشتباه عجیب محمدحسین زاهدی‌فر در عدم ‌اعلام هندپنالتی استنلی کی‌روش در بازی سپاهان و استقلال، بار دیگر بحث در مورد کیفیت داوری‌ها را به اوج رسانده است.
پنجشنبه، ذوب‌آهن میزبان پرسپولیس است و حالا قاسم حدادی‌فر، هافبک خوش‌اخلاق ذوب در مورد این بازی گفته: «پرسپولیس ابهت گذشته را ندارد».
اظهارات اخیر حمید درخشان در مورد سیروس قایقران جنجالی شد، تا جایی که او به ناچار از خانواده کاپیتان فقید تیم ملی عذرخواهی کرد، هرچند حواشی هنوز ادامه دارد.
مربیان تیم‌های بزرگ در اروپا همچنان زیر تیغ قرار دارند

لشگر شکست‌خورده

فدراسیون فوتبال ایران مثل هر سال اهمیت زیادی به مراسم کم‌اعتبار برترین‌های آسیا داد با وجود این، این‌بار هیچ سهمی هم از جوایز نداشت
از برانکو تا کونته؛ شما هم شریک جرمی دوست عزیز!
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
محمدرضا خلعتبری زمانی یکی از بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران بود که سابقه بازی در لیگ قطر و امارات را هم در کارنامه داشت.
جواد نکونام در ابتدای فصل جاری تمایل زیادی به همکاری با ایمان مبعلی در کادرفنی فولاد داشت اما بازیکن سابق قرمز‌های جنوب تصمیم گرفت کادرفنی این تیم را ترک کند و برای مدتی از فوتبال دور شود. او این روزها خودش را آماده حضور در کلاس‌های مربیگری می‌کند تا شاید در آینده‌ای نزدیک به فوتبال برگردد.
با شکست دادن نساجی صدرنشینی‌مان را ادامه می‌دهیم