2
دو شنبه 20 آبان 1398
شماره 7802
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بتن‌ریزی بوشهر 2

صالحی: ایران آماده انتقال تجربیات هسته‌ای به کشورهای خلیج‌فارس است
هسته‌ای
مرحله بتن‌ریزی واحد‌2 نیروگاه بوشهر روز گذشته با حضور علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون شرکت دولتی روس‌اتم روسیه آغاز شد.
ویژه
محسن کوهکن، نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و از حامیان اصلی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات نهم و دهم در سخنانی در مجلس گفته است بال جمهوریت نظام به‌خاطر انتخاب بد مردم ضربه دیده است.
آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری و در آستانه برگزاری سی‌و‌سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت با تبریک آغاز هفته وحدت، درباره مهمانان حاضر در این کنفرانس، گفت: برنامه‌های سی‌وسومین کنفرانس وحدت، تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی امام‌خمینی‌ره آغاز خواهد شد و حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس‌جمهور سخنران مراسم گشایش کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی است.
جمعی از بانوان نویسنده و روزنامه‌نگار هندی عصر دیروز با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

کدهای رئیس‌جمهور از فسادهای بزرگ

مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی‌شناسد و همه مردم و جناح‌ها خواستار مبارزه با فساد به‌صورت شفاف هستند - روحانی از عدم اطلاع رسانی در پرونده های 947 میلیون دلاری و 700 میلیون دلاری انتقاد کرد - چند نفر را به دادگاه کشانده و تبلیغ مبارزه با فساد شود، بدانید که سرِ مردم کلاه نمی‌رود
رئیس‌جمهوری در سفر خود به یزد نحوه مبارزه با مفاسد اقتصادی را به نقد کشید و جمعیت حاضر در مراسم سخنرانی او نیز روحانی را بابت معیشت اقتصادی ضعیف خود مورد انتقاد قرار دادند.
PDF ایران
کوتاه ایران
عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات طی توییتی به اظهارات غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نسبت به طرح سامانه رأی‌گیری اصلاح‌طلبان _ سرا _ واکنش نشان داد.
حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده اصولگرای مجلس در جلسه علنی نوبت عصر دیروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۴۵ آیین‌نامه داخلی مجلس بیان کرد: ما شاهد حادثه قطار تبریز- مشهد که در آن ۵۰ نفر از هموطنان کشته شدند و یا سقوط هواپیمای تهران- یاسوج بودیم اما با وجود تذکرات داده شده گزارش این حوادث در صحن علنی مجلس مطرح نمی‌شود.