2
شنبه 17 آذر 1397
شماره 7546
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به روند پیگیری تصویب لوایح مرتبط با مقابله با پولشویی در کشور همچون CFT و FATF گفت: مقابله با جرایم پولشویی مطابق قوانین داخلی از سوی دستگاه‌های ذیربط با جدیت در حال پیگیری است.
معاون اول رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک خبرگزاری ژاپنی درباره احتمال بستن تنگه هرمز توسط ایران درصورت ممانعت آمریکا از فروش نفت ایران گفت: ما گزینه‌های مختلفی داریم که بسته به شرایط، تصمیم مناسب را خواهیم گرفت.
رئیس مجلس در دیدار با نایب‌رئیس مجلس ملی چین با اشاره به نقش مهم چین در شرایط پیچیده کنونی منطقه و بین‌الملل گفت: خوشبختانه روابط ایران و چین در سطح بالایی قرار دارد.
احزاب
دوازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی پنجشنبه ۱۵ آذر با شعار «احیای مدیریت جهادی، حل مشکلات کشور با مسئولیت‌پذیری حزبی» در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد.

حقایق، تأثیری در کینه جریان افراطی ندارد

پاسخ محسن هاشمی به اتهامات زاکانی علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
احزاب
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس یادداشتی منتشر و از اتهام زنی به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در آستانه دومین سالگرد ایشان انتقاد کرد.

اژه‌ای: وکلای مورد اطمینان را اضافه می‌کنیم

سخنگوی قوه قضاییه گفته است: لیست وکلای پرونده‌های امنیتی را اضافه کرده‌ایم و اگر لازم باشد بازهم اضافه خواهیم کرد. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به پرونده‌های اخیر جرایم اقتصادی گفته است: در این پرونده‌ها هم از لیست وکلای مربوط به ماده48 قانون آیین دادرسی کیفری استفاده می‌کنیم.
درخواست تجمع محیط‌زیستی
72نفر از استادان، متخصصان و فعالان حوزه محیط زیست طی نامه‌ای به فرمانداری تهران که نسخه‌ای از آن د ر اختیار همشهری قرار گرفت خواهان برگزاری تجمع در حمایت از فعالان محیط زیستی بازداشتی شدند.
PDF ایران
کوتاه ایران
پاک بودن، عقب‌ماندگی محسوب می‌شود/تفریط نکنید
دفاع ‌مقدس مجلس از یک مصلحت ملی/پیشنهاد یک نماینده به رئیس‌جمهور/ واکنش امام‌جمعه اصفهان به استعفای نمایندگان
آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: مدتی است بانک مرکزی به تثبیت نرخ ارز پرداخته و جای تقدیر است.