20
چهار شنبه 1 مرداد 1399
شماره 7994
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بینوایان

یادداشت
جمله معروف جهانگیر فروهر در فیلم «گوزن‌ها» دائم در سرم است و حواسم هست که بر زبان نیاورم «آقا! عزیز! [...] ندارم!» موبایل مستهلک با الکل کاری مداوم مستهلک‌تر شده.
ویژه
این روزها که اقتصاد جهانی تحت‌تأثیر بیماری پاندمی جهانی وضعیت دشواری را می‌گذراند و حال خوشی برای مردم نگذاشته، بیش از هر زمان دیگری همدلی و مسئولیت اجتماعی برای گذر از این بحران نیاز است.
ماسک‌های N95 یکی از بهترین محافظ‌ها در برابر ویروس کرونا هستند و استفاده از آنها به‌خصوص برای کارکنان مراقبت‌های بهداشتی ضروری است.
طرح روز
​​​​​​​آکسفورد: طبق بررسی جدیدی که با پشتیبانی مالی سازمان ملل انجام گرفته است، همه‌گیری جهانی کرونا می‌تواند 8 تا 10 سال پیشرفت را در فقر زدایی جهانی ازمیان ببرد.
​​​​​​​سیبری: پس از اینکه تصاویری توسط یک وبلاگ‌نویس از رودخانه‌ای عجیب و نارنجی‌رنگ در فضای اینترنت منتشر شد، مشخص شد این مسیر در واقع رودخانه‌ای اسیدی است.

عکس روز

عکس روز
انتقال زندانی‌ها به هتل

انتقال زندانی‌ها به هتل

لندن: در جریان همه‌گیری کرونا در بریتانیا، بیش از ۱۴۰ مجرم از زندان‌ها به هتل‌ها و مهمانسرا‌هایی با امکانات «تختخواب و صبحانه» منتقل شدند.
سگ گله‌ 12هزار پوندی
سگ گله‌ 12هزار پوندی
​​​​​​​ولز: سگ گله‌ای که به قیمت ۱۲۰۰۰پوند حدود ۳۶۰میلیون تومان در حراج اسکیپتون فروخته شد، رکورد گران‌ترین سگی که کمتر از ۱۲‌ماه سن دارد را شکست.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​بیست‌‌‌‌وپنجمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه اول مرداد ساعت 11صبح با سخنرانی غلامرضا خاکی به «مناقب شمس‌الدین در مناقب‌‌العارفین» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.
​​​​​​​«ترامپ در خانه سفید» نام کتابی به قلم باب وود وارد، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی است که با برگردان سحر محتشمی‌پور از سوی نشر روزنه منتشر شده است.