24
سه شنبه 9 مرداد 1397
شماره 7444
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترانه‌ها و بهانه‌ها

نگاه
این روزها ترانه‌هایی که سروده می‌شوند با همراهی ریتم و ملودی و آهنگ در همه‌جا به گوش می‌رسند. حضور ترانه‌ها در خلوت آدم‌ها و جمع‌های دوستانه و خانوادگی همچنین کلوپ‌ها و کنسرت‌ها – با مخاطبان فراوانی که دارند – جلوه‌های گوناگون و مختلفی می‌یابند.
ویژه
یکی از ویژگی‌های داشتن کتابخوان‌های الکترونیک استفاده از کتاب‌های رایگان موجود در سایت‌های مختلف است.
بدن هر موجود زنده‌ای روی زمین به‌گونه‌ای تکامل پیدا کرده است که شانس به‌دست آوردن غذا بدون خورده شدن را بیشینه کند.
ارتباط وهابیت با گروه‌های خشن تروریستی که در سال‌های اخیر فجایع فراوانی را در جوامع اسلامی رقم زده‌اند، بر کسی پوشیده نیست.
طرح روز
نگاه امروز: داود کاظمی
پسری 12ساله که قادر به تکلم نیست توانست با پلک‌زدن کتابی 80صفحه‌ای را بنویسد و به چاپ برساند.
اسلواکی: یک ویدئو که در توییتر منتشر شده نشان می‌دهد هنگام توزیع جوایز المپیاد شیمی در جمهوری چک و اسلواکی، برنده عربستانی از شرکت‌کننده رژیم صهیونیستی دور می‌شود

عکس روز

عکس روز
پرنده فروش هراتی- افغانستان
شناسایی پس از 60سال

شناسایی پس از 60سال

رم: هویت یک اسکی‌باز فرانسوی که بیش از ۶۰‌سال پیش در ایتالیا ناپدید شده بود بعد از انتشار سرگذشتش در رسانه‌های اجتماعی شناسایی شد.
نجات زوج ایزدی
نجات زوج ایزدی
بغداد: دفتر نجات ربوده‌شدگان ایزدی‌ها از نجات یک زن و مرد ایزدی که توسط گروه تروریستی داعش ربوده شده بودند، خبر داد.
داستانک
دستان خون‌آلودم را پیش‌روی‌ام گرفتم. فریاد زدم: باز هم مرتکب قتل شدم! من مستحق مرگم! چه کسی می‌تواند آنچه را که استحقاقش را دارم بر من روا دارد؟»

کِلک

کِلک
این تقدیر مادرهاست که چیزهایی را به‌خاطر بیاورند که برای هیچ‌کس دیگری اهمیت ندارد و همان داستان‌ها را آنقدر تکرار می‌کنند که ناگزیر جزو داستان‌های خانواده شوند.

مهارت

مهارت
کودک باید قبل از آموختن یک مهارت جدید از نظر رشدی آمادگی لازم را پیدا کرده باشد.

توییت اشتباه احمدی‌نژاد

گاف نیوز
محمود اح00000مدی‌نژاد برای رئیس‌جمهور آمریکا توییت کرد: «شما به‌طور مداوم بر مردم ایران فشار وارد می‌کنید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
موسیقی زبانی بین‌المللی است جوانی که آواز را نزد خانم اِولین ‌باغچه‌بان و تئوری موسیقی را نزد سیروس شهردار و فریدون فرزانه، استادان هنرستان عالی موسیقی، فراگرفته بود پس از چندی با آلبوم‌ «جان مریم» جان تازه‌ای به موسیقی پاپ و لایت کلاسیک داد.
سال 1368اگر نامی از یک مدل دستگاه ویدئوی آیوا به زبانت جاری می‌شد باید چندبار آن را آب می‌کشیدی. پس از تأخیری چندساله اما فیلم‌های وی‌اچ‌اس مدل به مدل در ویدئوکلوپ‌ها ردیف شدند و دیگر از آن هیجان رد و بدل کردن فیلم‌های هالیوودی و بالیوودی خبری نبود.
پس از اینکه مدیر تماشاخانه پارس کرمان تخفیفی 40درصدی را به علاقه‌مندان به سینما اختصاص داد این پرسش پیش آمد که علت چیست؟