16
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
شماره 7386
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همه ما بچه‌های محله منیریه با دیدن آقای خزائی، صندلی‌ساز سر گذر یاد دست‌های مهربان خاله‌ ماه‌منیر می‌افتادیم؛ دست‌هایی که برای بی‌مادری وحید روی سرش دست نوازش می‌شد. شب‌ها که برق می‌رفت کنار نور چراغ‌ گردسوز، روی دیوار سایه توله‌سگ و پروانه می‌شد.
پدرم را آخرین بار وقتی از عراق برگشته بود، دیدم. توی حیاط آسایشگاه ارتش گل می‌کاشت. دست‌های خود را می‌شست.
تبعات افزایش حق مسکن نمایندگان: افزایش حق مسکن پرداختی به نمایندگان مجلس که اجاره‌نشین هستند باعث شده است که نمایندگان تمایل پیداکنند به تخیله خانه‌های سازمانی تا از حق مسکن استفاده کنند.
نگاه امروز
پیرترین زن دنیا که به گواه مدارکش 128ساله است، به خبرنگار‌ها گفت حتی یک روز هم با شادی زندگی نکرده است.
یک الماس کمیاب آبی‌رنگ که ۳۰۰سال گذشته را در دربارهای سلطنتی اروپا گذرانده است، در یک حراجی در ژنو به قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار 5 میلیون پوند فروش رفت.

عکس روز

گلابگیری نیاسر/ کاشان
رواج استفاده از بزها در گلف

رواج استفاده از بزها در گلف

پس از اینکه برای نخستین‌بار یک باشگاه گلف از بزی برای حمل وسایل این بازی در زمین استفاده کرد، این کار در چند باشگاه دیگر نیز رواج پیدا کرده است.
طوماری علیه میزبانی رژیم صهیونیستی
طوماری علیه میزبانی رژیم صهیونیستی
هزاران نفر از مردم ایسلند با امضای طوماری خواستار پس‌گرفتن میزبانی مسابقات آواز یوروویژن سال۲۰۱۹ از رژیم صهیونیستی شدند.
کتاب «نسیه و نقد» بخشی از حاصل عمر خسرو دهقان به‌عنوان منتقد سینماست. برگزیده‌ای از 50سال نقدنویسی دهقان که سال47 با نوشتن درباره لورل و هاردی در مجله فردوسی اعلام حضور کرد و خوشبختانه هنوز هم درباره سینما می‌نویسد. منتقدی که با نگاه متفاوت و قلم شیرینش در دهه60 چهره شد و نوشته‌هایش خواننده‌های بسیار یافت و کنار نوشتن، همیشه درس سینما هم داده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
دیروز، ‌انتشار غیرمنتظره خبر فوت مرحوم قاسم افشار، گوینده محبوب تلویزیون، توئیتر فارسی را شوکه کرد و به‌معنای واقعی کلمه در ماتم فرو برد. واکنش کاربران به این خبر، بسیار غافلگیرکننده و از جنس واکنش به مرگ یک ستاره بود.