11
دو شنبه 16 دی 1398
شماره 7850
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماینده ایرانشهر درگذشت

کافه مجلس
​​​​​​​محمدنعیم امینی‌فرد، نماینده ایرانشهر درگذشت.
ویژه
​​​​​​​رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به تهدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه ایران گفت: اگر آنها بخواهند ۵۲ نقطه ایران را بزنند ما به تعداد آیات قرآن مناطق آنها را خواهیم زد.
دفاعی
​​​​​​​سردار حسین دهقان، مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاع صبح دیروز در مصاحبه با  CNN  با لباس رزم حاضر شد و با نشان‌دادن تصویر شهید حاج‌قاسم سلیمانی، خطاب به ترامپ گفت: این تصویر را به‌خاطر بسپار، این تصویر کسی است که تا پایان عمرت تو را رها نخواهد کرد!
نمایندگان مجلس در نخستین جلسه علنی به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان دادند

سوگواری و خشم درمجلس

مجلس
مجلس دیروز در سوگ سردار سلیمانی سیاه‌پوش بود و خشمش را از این اقدام آمریکا در نطق‌ها و شعارها و بیانیه‌های انتقادی و حماسی پی‌در‌پی بروز داد.
حضور مقامات ایرانی در منزل همرزم سردار

حضور مقامات ایرانی در منزل همرزم سردار

​​​​​​​فرماندهان عالی‌رتبه نظامی ایران روز گذشته با حضور در منزل شهید ابومهدی المهندس در تهران با خانواده این شهید مقاومت ابراز همدردی کردند.
ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی
​​​​​​​سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی و تصویب معانی و مفاهیم طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی خبر داد.
کافه مجلس
​​​​​​​رئیس پارلمان سوریه در پیامی به همتای ایرانی خود شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
​​​​​​​نماینده مردم محلات در مجلس گفت: کاخ‌نشینان آمریکا باید بدانند که از این پس در کاخ شیشه‌ای بوده و باید منتظر تابوت سربازان خود باشند.
​​​​​​​سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی روند پیگیری حقوقی شهادت سردار سلیمانی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.