11
سه شنبه 26 آذر 1398
شماره 7833
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

جدال لفظی محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب تهران و علی ادیانی‌راد، نماینده اصولگرای قائمشهر در 2جلسه اخیر مجلس حاشیه‌ساز شده است.
ویژه
محمود صادقی، حمیده زرآبادی، علی مطهری، علی‌اکبر کریمی، محمدباقر ذوالقدر، علی‌گلمرادی و عبدالحمید خدری ازجمله نمایندگانی هستند که این هفته به‌دلیل شکایت وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها و نیروی انتظامی در مورد سبک اظهارنظر و موضع‌گیری‌شان به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان فراخوانده شدند.
سردار حسین دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در حوزه صنایع دفاعی در گفت‌وگویی با شبکه العالم از تمایل امارات و عربستان برای مذاکره با ایران خبر داد.
سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری پیرامون ادعای برایان هوک، مسئول گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تمایل وزارت خارجه ایران برای مذاکره با مقامات آمریکایی در جریان تبادل زندانیان ایران و آمریکا و مخالفت رهبر انقلاب در این زمینه، گفت: به‌طور طبیعی تصمیم‌گیری در سیاست خارجی کشور ساختارمند و سلسله‌مراتبی است.

دستور تعیین تکلیف بازداشتی‌های آبان

امروز سی‌ودومین روزی است که اعتراضات به گرانی بنزین برای چند روز فضای سیاسی و اجتماعی کشور را تحت‌تأثیر قرار داد و آن را در هاله‌ای از مسائل امنیتی و انتظامی فرو برد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزیر اطلاعات با بیان فعالیت‌های این وزارتخانه برای تامین امنیت و مبارزه با تروریسم، گفت:‌ مسئله مواد ‌مخدر یکی از ریشه‌های تروریسم است.