14
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
شماره 7386
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تأیید دو تابعیتی‌هاست، گفت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آیند باید تابعیت ایران داشته باشند.
رئیس بانک البلاد الاسلامی عراق به قرار گرفتن نامش در لیست سیاه آمریکا واکنش نشان داد.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای، اقدام تحریک‌آمیز و شیطانی رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد.
کافه مجلس
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می‌گوید: اقدام هفته گذشته نمایندگان عضو این فراکسیون در آتش زدن پرچم آمریکا و برجام، بدون هماهنگی قبلی انجام شده و فراکسیون در جریان نبوده است

یادآوری ماجرای مک فارلین برای تخریبگران

رئیس‌جمهور: امروز روزی نیست که همدیگر را پای میز سؤال ببریم، ممکن است چنین فرصتی بعدا پیش بیاید که استقبال می‌کنیم
دولت
حملات و تخریب‌های داخلی این روزها در موضوع برجام علیه مذاکره‌کنندگان توان دولت را صرف خود کرده‌ و واکنش دولت را به همراه دارد. رئیس‌جمهور می‌پرسد در عهدشکنی آمریکا «چه‌کسی مستحق ملامت است؟

ماندگاری نظام و گفتمان اصلاحات یکی است

رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه‌حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.
بیانیه خبرگان نظر آیت‌الله جنتی بود
بیانیه خبرگان نظر آیت‌الله جنتی بود
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بیانیه اخیر درخصوص برجام نظر آیت‌الله جنتی است و موضع مجلس خبرگان و اعضای این مجلس نیست
عکس خبر
محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در جریان سفر خود به بانکوک علاوه بر شرکت و سخنرانی در هفتادو چهارمین اجلاس اسکاپ با نخست‌وزیر تایلند و همچنین معاون دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت‌وگو کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
حمید بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در انگلیس و مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای در توییتی درباره تحریم‌های جدید آمریکا نوشت: ریچارد نفیو، کارشناس ارشد و عضو سابق هیأت مذاکره‌کننده آمریکا در برجام درخصوص رفع تحریم‌ها معتقد است: تحریم آقای سیف رئیس بانک مرکزی ایران توسط دولت ترامپ فقط اقدامی شعاری بوده و هیچ‌گونه آثار عملی به‌دنبال ندارد.