26
دو شنبه 24 اردیبهشت 1397
شماره 7383
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مقامات نظامی کشورمان طی روزهای اخیر دیپلماسی دفاعی فشرده‌ای با مقامات نظامی کشورهای عمان، بولیوی و افغانستان داشته‌اند.
سخنگوی قوه قضاییه گفته است اینکه برخی می‌گویند وزارت اطلاعات باید اعلام کند فردی جاسوس است یا خیر، غلط است. او می‌گوید: مرجع اصلی تعیین جاسوسی قوه قضاییه است.
گزارش
2 عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به بیانیه دیروز این مجلس خطاب به رئیس جمهور در گفت‌وگو با همشهری، بر ضرورت توجه به وحدت در شرایط کنونی تأکید کردند.

غوغای برجام در صحن

یک نماینده مجلس در اعتراض به آتش زدن برجام، نسخه کامل توافق هسته‌ای را در قابی زرین به هیأت رئیسه داد
مجلس
داستان برجام و پیچ و خم‌های سیاسی‌اش همچنان بحث داغ مذاکرات بهارستان است و اگرچه در جلسه علنی چهارشنبه گذشته مجلس، جمعی آن را مقابل هیأت‌رئیسه مجلس آتش زدند اما دیروز نماینده تهران سند برجام را در قابی طلاکوب به رئیس جلسه تقدیم کرد و خواستار صیانت از این سند بین‌المللی شد.

جامعه را به سمت نشاط سوق دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دائما با منفی‌گویی ذهن جامعه را خسته کرد بلکه باید علل موفقیت خانواده‌های موفق پرسیده شده و این خانواده‌ها معرفی شوند.
شیخ‌الاسلام: احمدی‌نژاد خلاف می‌گوید
قائم‌مقام اسبق وزارت امور خارجه با رد ادعای اخیر محمود احمدی‌نژاد جزئیاتی از شتاب او برای مذاکره با آمریکا در عمان را افشا و اشاره کرده که ادعای اخیر وی خلاف محض بوده است.
دولت
هیات وزیران در جلسه دیروز خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، آیین نامه اجرایی قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را به تصویب رساند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
کم‌کاری وزارت کشور در ارائه گزارش آلودگی به مجلس/ عدم‌تأیید صلاحیت 210دوتابعیتی در 2سال گذشته/ بررسی پشت پرده آتش زدن برجام در مجلس