26
شنبه 8 اردیبهشت 1397
شماره 7370
سیاست
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر کشور در گردهمایی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تغییر سبک زندگی در بین مردم گفت: ادبیات گفتمان، نوع پوشاک، آرزو، آمال و افق دید همه تغییر کرده است.
حساسیت پرونده‌های تخلفات شهردار سابق تهران ایجاب می‌کند دستگاه قضایی برای شفافیت اعلام کند در کدام شعبه به این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود و همزمان اطلاعات اولیه درخصوص روند رسیدگی به این پرونده‌ها را به جامعه بدهد تا جلوی شایعات گرفته شود.
معاون نخست‌وزیر و وزیر امورخارجه قطر خواستار گفت‌وگوی مستقیم آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس با ایران شد.
نایب‌رئیس شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما اکنون یا باید تجربه سال‌های اخیر یعنی کار جمعی و جبهه‌ای را تقویت یا راه جدیدی انتخاب کنیم اما هم‌اکنون راهی بهتر از حرکت جبهه‌ای وجود ندارد.

حمله مرموز به ظریف

وزارت خارجه در پاسخ به تخریب ظریف: تلاش برای رفع ابهامات و پاسخگوی به آن بی‌فایده است چون عده‌ای بدون اطلاع از کلام ظریف فقط مخالف‌خوانی می‌کنند
سیاست خارجی
درست در روزهایی که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ماموریتی به نیویورک رفته بود تا به دنیا اعلام کند آمریکا مقصر به‌هم‌خوردن احتمالی برجام است، جبهه تخریبی از داخل کشور و بلافاصله از خارج کشور علیه وزیر خارجه ایران گشوده شد.
مرجعیت
آیات‌عظام اسدالله بیات زنجانی و عبدالله جوادی آملی از علمای حوزه علمیه قم نسبت به افزایش مشکلات معیشتی، محدودیت‌های اجتماعی و فرهنگی که سبب شکل‌گیری نارضایتی‌هایی در کشور شده واکنش نشان داده و خواستار توجه و تدبیر‌اندیشی مسئولان نسبت به این امور شدند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
پکن مخالف این است که کشوری از قوانین داخلی خود برای کنترل سایر کشورها استفاده کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دومین گردهمایی رؤسای این شورا در مشهد با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه در اردیبهشت‌ماه گفت: بهترین خدمات خالصانه را سپاه و بسیج عرضه کرده‌اند.