• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99974
+
-

فقط یک راه می‌ماند؛ تمرد

آیا ممکن است تراکتور از ادامه مسابقات این فصل انصراف بدهد؟

با اظهارات رئیس‌جمهوری در مورد از سرگیری فعالیت‌های ورزشی ضمن پرهیز از تجمعات گسترده، به‌نظر می‌رسد به نوعی مجوز برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم پشت درهای بسته صادر شده باشد.
 از مدت‌ها قبل هم گمان می‌رفت نسخه نهایی برای این بلاتکلیفی، برگزاری دیدارهای باقیمانده به‌صورت فشرده و بدون حضور تماشاگران باشد؛ فرضیه‌ای که حالا قوت گرفته است. حالا فقط امضای ستاد ملی مبارزه با کرونا باقی مانده و اگر این نهاد موافقت کند، بعد از ‌ماه رمضان شاهد شروع دوباره بازی‌ها خواهیم بود. در این شرایط باید دید واکنش برخی مخالفان سرسخت تداوم لیگ به این تصمیم چه خواهد بود.
در لیگ برتر شاید هیچ تیمی به اندازه تراکتورسازی نسبت به برگزاری دوباره لیگ موضع منفی نداشت. البته تعداد مخالفان کم نبود، اما موضع هیچ‌کدام از باشگاه‌ها به اندازه تراکتور تند نبود. تیم تبریزی که شانس چندانی برای قهرمانی ندارد، شاید با ازسرگیری لیگ خطر از دست دادن رتبه فعلی و متعاقبا سهمیه آسیایی را حس می‌کند، اما به هر حال شدت مقاومت مسئولان تراکتور در مقابل بازگشایی لیگ طوری است که آنها حتی تهدید به عدم‌حضور در این مسابقات هم کرده‌اند. سهرابی، مدیرعامل تراکتور در اظهارنظری تامل‌برانگیز مدعی شده حتی اگر دستور ازسرگیری لیگ صادر شود و مالک باشگاه یعنی زنوزی مخالف باشد، آنها در این بازی‌ها شرکت نخواهند کرد. حالا باید دید اولا مجوز برگزاری لیگ صادر می‌شود یا نه و اگر شد، تراکتور چه واکنشی نسبت به این داستان خواهد داشت.
عمر کوتاه حضور زنوزی در این تیم با چند تصمیم غافلگیرکننده مثل ماجراهای جان توشاک، محسن فروزان و... همراه بوده، اما تمرد از حضور در لیگ می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای باشگاه داشته باشد. زنوزی که این اواخر نشان داده از حضور در فوتبال چندان هم راضی نیست و حتی چند‌ماه پیش گفته بود آماده واگذاری تراکتور است، حالا شاید تصمیمی بگیرد که برای تیم تبریزی گران تمام شود. باید منتظر ماند و دید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید