• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 اسفند 1396
کد مطلب : 9183
+
-

زمانی: کسانی که از سفرمن به دبی انتقاد می‌کنند، از مرحله پرتند!

حواشی سفر استقلال تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت. سفر شلوغ و حضور تعداد زیادی مدیران و اعضا هیات مدیره به همراه تیم آنهم وقتی شفر از کمبود امکانات اولیه شاکی است مساله ای بود که موردتوجه رسانه ها قرار گرفت.یکی از کسانی که حضورش با اعتراض همراه بود حسن زمانی عضو جنجالی هیات مدیره است. با او در این باره گفت‌وگو کرده ایم.
   رفتن شما به امارات حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. اینکه شفر از نبود اینترنت انتقاد کرده و می‌شد هزینه‌های سفر شما را به این مسائل اختصاص داد.
کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، از مرحله پرت هستند یا خودشان را به پرتی زده‌اند. در بازی مهمی مثل العین امارات، مدیری از باشگاه استقلال نرود، نمی‌گویند این چه مدیریتی است که تیم را به حال خودش رها کرده است؟
  خب می‌گویند رضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه حضور داشتند و دیگر نیازی به شما نبود.
کار توفیقی چیز دیگری است. کسانی که کوته فکر هستند، بدانند استقلال با مدیریت منسجم به اینجا رسیده است. هیات مدیره هماهنگی داریم که کارها انجام می‌شود. آیا فکر می‌کنند تأمین منابع مالی به این سادگی است؟ متأسفانه برخی‌ها مسائل خاله زنکی را مطرح می‌کنند. من نیاز به سفر ندارم و در طول مدت کاری آن‌قدر سفر رفته‌ایم که نیازی به این سفرها ندارم. ضمن اینکه غیر از آزار و اذیت درگیر این سفر کار دیگری برای ما نداشت!
  بگذریم، داور مالزیایی چرا این طوری قضاوت کرد؟
اتفاقات بازی را دیدید که داور چه بلایی سر ما آورد. جای تأسف است که در آسیا داوران آلوده به مسائل غیرفوتبالی هستند.
  ناراحت نیستید که چرا فدراسیون فوتبال ایران نقشی در AFC ندارد؟
ضعف اول از فدراسیون خودمان است.
  آیا در امارات با شفر برای تمدید قرارداد به نتیجه‌ای رسیدید؟
صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و قرار است در جلسه هیات مدیره استقلال قرارداد را نهایی کنیم.
  اما او گفته که زیرساخت‌های باشگاه ایراد دارد و حتی دستیارانش
 اینترنت ندارند.
اینها برایش مهم نیست و اتفاقا از تمدید قرارداد استقبال کرد. مسائلی که مطرح کرده، پیش پا افتاده هستند و او به کارش با استقلال ادامه می‌دهد. اگر اینهایی که شفر می‌خواهد را، تأمین نکنیم، ضرر خواهیم کرد. داشتن نت اول از همه به درد ما می‌خورد. با استفاده از زیر ساخت‌هایی که شفر می‌خواهد، می‌توانیم اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.
   ماجرای دستگیری لیدرهای استقلال به کجا رسید؟
مگر می‌شود کسی برای حمایت از تیمی بیاید ورزشگاه و بگویند تشویق نکن؟ خوشبختانه با وساطت این موضوع را حل کردیم و این سه نفر آزاد شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید