• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 10 دی 1398
کد مطلب : 91668
+
-

مسافران قلابی 40مسافرکش را نقره داغ کردند

مسافران قلابی 40مسافرکش را نقره داغ کردند


2تبهکار سابقه‌دار به‌عنوان مسافر سوار خودروهای مسافرکش می‌شدند و در ادامه با تهدید، خودرو و اموال باارزش راننده را سرقت می‌کردند. آنها با این شگرد توانستند 40خودرو سرقت کنند، اما در نهایت با شکایت آخرین طعمه‌شان که یک زن بود دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، چندی قبل زن میانسالی در تماس با پلیس اعلام کرد 2 مرد که به‌عنوان مسافر سوار خودروی او شده بودند با تهدید، خودرو و اموال با ارزش‌اش را سرقت کرده‌اند. با حضور مأموران در محل حادثه، این زن اطلاعات بیشتری در اختیار آنان قرار داد و گفت: من با ماشینم مسافرکشی می‌کنم. ساعت 10شب 2 مرد جوان به‌عنوان مسافر سوار خودروام شدند تا آنها را به بزرگراه یادگار امام ببرم. این زن ادامه داد: هنوز به مقصد نرسیده بودیم که 2 مسافرم شروع به تهدید کردند و مجبور شدم خودرو را متوقف کنم. آنها پول و وسایل با ارزشم را زورگیری کردند و در نهایت من را از خودرو پیاده کردند و گریختند.
به‌دنبال این شکایت، مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری سارقان آغاز کردند تا اینکه روز پنجم آبان خودروی مسروقه در شهرستان بهارستان توسط مأموران کلانتری‌12 نسیم‌شهر شناسایی شد. سرنشینان خودرو همان 2‌سارق به نام‌های رضا، 32ساله و قادر، 34ساله بودند که دستگیر و به پایگاه سوم منتقل شدند. بازجویی‌های اولیه از دستگیرشدگان نشان می‌داد که آنها ازجمله سارقان حرفه‌ای هستند که علاوه بر این سرقت در سرقت‌های دیگری نیز دست دارند. بازجویی‌ها از آنان ادامه یافت تا اینکه آنها در نهایت به سرقت 40خودرو با همین شگرد اعتراف کردند. یکی از آنها گفت: در 6‌ماه اخیر در محدوده غرب تهران پرسه می‌زدیم، به‌عنوان مسافر سوار بر خودروها می‌شدیم و با تهدید از رانندگان مسافرکش، اموالشان را سرقت می‌کردیم؛ بعد اموال سرقتی را به افرادی در محدوده فرحزاد می‌فروختیم و پول آن را صرف خرید مواد‌مخدر و هزینه‌های زندگی‌مان می‌کردیم.
سرهنگ کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی 6نفر از مالخران اموال سرقتی شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند. به گفته او متهمان پرونده برای ادامه تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه سوم قرار گرفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید