• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 17 آذر 1398
کد مطلب : 89765
+
-

دشتی: شاید مجبور شوم از استقلال بروم



محمد زارعی|  علی دشتی که از خریدهای جدید استقلال در ابتدای این فصل بوده هنوز نتوانسته همه شایستگی‌هایش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. دشتی مشکلات مالی و حاشیه‌ای در استقلال دارد که بر عملکرد فنی‌اش در این تیم تأثیر گذاشته است. او در مصاحبه با همشهری از این مشکلات می‌گوید.

  برد خوبی مقابل شهرخودرو به‌دست آوردید. 
بازی خیلی خوبی بود.  حالا برای بازی مقابل پیکان آماده می شویم تا قدم‌به‌قدم به سمت قهرمانی پیش برویم. ممنون از هواداران که خیلی پرشور آمدند و ما را تشویق کردند. ان‌شاءالله همیشه همینطور بیایند.
   از حضور در استقلال راضی هستی؟ خبرهایی آمده بود که شاید نیم‌فصل از این تیم جدا شوی!
راضی که هستم. مگر می‌شود در استقلال باشی و راضی نباشی؟ اما مشکلاتی هم هست. الان 4-3‌ماه است که باشگاه یک چک به من داده، اما برای پاس‌شدن آن دائما امروز و فردا می‌کنند. من هم چک را به کسی داده‌ام و بحث آبرویم وسط است. خدا کند مدیریت بیشتر به فکر بازیکنان باشد. من هرچه می‌گویم فایده ندارد. حرف هم بزنیم می‌گویند تیم را به حاشیه بردی یا تهدید به اخراج می‌کنند. 
   با استراماچونی هم در این مورد صحبت کردی؟
صحبت کردم، ولی کاری از دستش برنمی‌آید. استراماچونی فقط در مباحث فنی کار می‌کند و این مشکل را باید مدیریت باشگاه حل کند.
   به‌نظر می‌رسد استراماچونی از نظر فنی قبولت دارد چون تقریبا یکی از تعویض‌های ثابت در هر بازی تو هستی.
بله مشکلی برای بازی کردن ندارم. فقط همان مشکلاتی هست که گفتم و باشگاه باید حل کند. همه بچه‌ها هم ناراضی‌اند ولی دیگر چه بگویم. مشکلات زیادی برای خانواده‌ام به‌وجود آمده و اگر تا نیم‌فصل حل نشود شاید مجبور شوم یک تصمیم جدی بگیرم. ان‌شاءالله که هر چه زودتر حل می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید