• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 9 آذر 1398
کد مطلب : 89112
+
-

صدای همشهری

صدای همشهری

حاشیه‌های خطرناک روستاهای حاشیه‌ای تبریز
روستاهای حاشیه‌ای تبریز مانند باغ معروف از وجود فقر و اعتیاد رنج می‌برند و این موضوع در حاشیه همین روستاها پررنگ‌تر است. در کنار دیوار خانه‌های این محلات می‌توان ده‌ها بلکه صدها سرنگ معتادان را مشاهده کرد که کودکان در غفلت خانواده‌ها با این سرنگ‌های آلوده بازی می‌کنند. 
خانوردی از تبریز

    بسته بودن مغازه‌ها در روزهای تعطیل
متاسفانه شهر زنجان از جمله شهرهایی است که اصناف آن رغبتی برای کار در روزهای تعطیل مثل جمعه ندارند و همین موضوع سبب شده که مسافران و گردشگران با شهری سوت و کور مواجه شوند. باید مسئولان در این زمینه ورود کنند تا بعضی از مغازه‌ها در روزهای تعطیل باز باشند.
علوی از زنجان

    تسریع در راه‌اندازی قطار 
با توجه به فاصله برخی از شهرستان‌های اصلی از جمله میبد و اردکان تا شهر یزد و تقاضا برای سفر به مرکز استان با ناوگان ریلی و حرف و حدیث‌های بسیار مسئولان، لازم است که این زمینه برای سفر  ایمن برای شهروندان استان فراهم شود. اجرای این طرح نیازمند زیرساخت جدیدی نیست، چراکه هم ریل‌گذاری از قبل وجود دارد و هم قطار موجود است. از این رو اجرای این طرح باید سریع‌تر اتفاق بیفتد.
کامران یوسفی از یزد

    زباله در الوند
برخی از ورزشکاران و کوهنوردان که باید برای بقیه اعضای جامعه الگوی اخلاق باشند با ریختن زباله‌های ریز و درشت تجزیه‌ناپذیر، مناظر طبیعی دامنه زیبای الوند را به محلی پر از زباله تبدیل کرده‌اند. 
جعفری از  همدان

    سلب آسایش موتورسیکلت‌ها
تردد برخی موتورسواران و گاهی دوچرخه‌سوارهای بی‌ملاحظه در پارک‌ها و پیاده‌روها که در واقع محل عبور عابران پیاده‌است، باعث آزار و اذیت مردم می‌شود. این شهروندان که بدون رعایت حقوق عابران با سرعت و بدون رعایت ایمنی دیگران از این معابر عبور می‌کنند، نه ‌تنها در مقابل تذکرات دیگران بی‌توجهند، بلکه اهمیتی هم به رعایت قانون نمی‌دهند. بنابراین از مسئولان خواهشمندیم برای کنترل این وضعیت اقدام کنند.
سیما یوسفی از  شهرکرد

    نظافت پاسارگاد
شهرستان پاسارگاد یکی از مناطق مهم گردشگری فارس است اما به نظافت آن اهمیت چندانی داده نمی شود و بازدیدکنندگانی که از شهرستان‌های اطراف مراجعه می‌کنند با ریختن زباله منظر آن را زشت کرده‌اند.
برزگر از شیراز 

این خبر را به اشتراک بگذارید