• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 12 اسفند 1396
کد مطلب : 8417
+
-

فوت آخر

شفر، تولد برانکو را جشن گرفت.

استقلال شروع خوبی در داربی داشت و توانست در نیمه اول صدرنشین لیگ را حسابی اذیت کند. تیم شفر در این نیمه مالکیت بیشتری روی توپ داشت و در دقیقه پایانی نتیجه‌اش را هم دید. آبی‌ها که با برتری یک‌بر‌صفر به رختکن رفته بودند، در نیمه مربیان عقب کشیدند اما بااین وجود موقعیت‌های زیادی به تیم حریف ندادند. برانکو که در روز تولدش به‌دنبال جشن قهرمانی بود، با تعویض‌هایش نتوانست پرسپولیس را نجات دهد و در نهایت دوئل بزرگ نیم‌فصل دوم را به شفر باخت.

   داریوش شجاعیان چهره ویژه بازی در نیم‌ساعت ابتدایی بود. او در دقیقه هفتم روی پاس جپاروف در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه چیپ دروازه قرمز‌ها را تهدید کرد. شجاعیان در دقیقه بیست‌و‌چهارم هم روی سانتر فرشید اسماعیلی از راست در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر او از روی خط 6قدم به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

مهره کلیدی آبی‌ها در دقیقه بیست‌و‌ششم هم با پاسی تماشایی، مامه تیام را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد. البته با واکنش بیرانوند این پاس شجاعیان هم به گل ختم نشد. البته شجاعیان در ادامه داربی از جریان بازی خارج شد تا با نمره 02/7، هشتمین بازیکن برتر آبی‌ها باشد. او در داربی 46‌لمس توپ داشت و 68‌درصد پاس‌هایش درست بود.

  توپی که احمدزاده در زمین خودی از دست داده بود، گره بازی را برای استقلالی‌ها باز کرد. جپاروف که روی این اشتباه صاحب توپ شده بود، با ارسالی بلند مامه تیام را در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با شوتی زمینی دروازه را هدف قرارداد. خلیل‌زاده در مرحله اول شوت تیام را برگشت داد اما وریا از راه رسید و با ضربه‌ای بی‌دقت توپ را به درون دروازه فرستاد. توپ پس از برخورد به تیرهای عمودی دروازه به گل تبدیل شد.

  شجاع فرصت داشت خیلی زود پرسپولیس را به بازی برگرداند اما این اتفاق رخ نداد. سانتر ماهینی روی تیر دور‌تر به وریا غفوری رسید و او توپ را به اشتباه جلوی پای خلیل‌زاده انداخت. شوت مدافع پرسپولیس از داخل 6قدم به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. فراموش نکنیم شجاع در این بازی یکی از بهترین‌های زمین بود و 80‌لمس توپ داشت. شجاع جدا از این در 7‌دوئل هوایی هم پیروز بود. پس از شجاع، وریا با 77‌لمس توپ رکوردار بود.   پرسپولیس در نیمه مربیان مالکیت بیشتری روی توپ داشت اما نتوانست موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه استقلال خلق کند. شوت علیپور در دقیقه 52، شوت وحید امیری در دقیقه 62 و ضربه سیدجلال در وقت‌های اضافه، تنها موقعیت‌های جدی پرسپولیس در نیمه دوم بودند.  

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :