• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79183
+
-

افت فشار آب شهر دلبران رفع می‌شود

طبق اعلام شرکت آبفای شهری کردستان، با تلاش‌های انجام گرفته مشکل تامین آب بلندمدت شهر دلبران(از توابع قروه) به‌زودی از طریق راه‌اندازی تصفیه‌خانه در این شهر رفع می‌شود. به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان افزود: خرداد امسال شاهد مشکلاتی در تامین آب شرب شهر دلبران بودیم که به دلیل شکستگی‌های متعدد در خط انتقال آب از روستای خریله به این شهر رخ داد.

 «ادریس شریفی» افزود: عمده دلایل این شکستگی‌ها، قطعی‌های مکرر برق و همچنین برداشت بی‌رویه آب توسط اهالی روستای خریله بود، چراکه این مصرف بی‌رویه آب سبب شد تا توان تامین آب شهر دلبران( از خط انتقال خریله به دلبران) به ۲۳ لیتر در ثانیه کاهش یابدوی با بیان این‌که نیاز آبی شهر دلبران ۲۵ لیتر در ثانیه است، اضافه کرد: برای تامین آب ۲ لیتر بر ثانیه مورد نیاز باقی‌مانده، کار آب‌رسانی سیار در فصل گرم انجام گرفت. 

شریفی گفت: با توجه به این‌که که یکی از عوامل شکستگی این خط انتقال، برداشت مستقیم آب از روی این خط انتقال از سوی اهالی خریله بود، محل برداشت آب از روی این خط انتقال حذف و یک ایستگاه پمپاژ مستقل برای روستای خریله در نظر گرفته شد. همچنین طی هماهنگی با شرکت توزیع نیروی برق مقرر شد قطعی برق در این منطقه به حداقل برسد.  وی افزود: شرکت آبفای کردستان به دنبال راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب شهر دلبران با هدف رفع قطعی و کامل 
مشکل است.  

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :