• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد مطلب : 76403
+
-

بهره‌برداری از مرحله دوم دانشکده علوم انسانی دانشگاه هرمزگان

مرحله دوم دانشکده علوم انسانی دانشگاه هرمزگان (ساختمان شماره ۲) با حضور معاون اداری‌مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده ولی‌فقیه و استاندار به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه استان گفت: ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم انسانی با نام مولوی دارای 2۲۵۰ متر‌ مربع مساحت، ۶ کلاس درس، یک سایت رایانه‌ای، 4سالن چند‌منظوره و ۲۸ اتاق اداری است.   «علی‌اکبر شیخی‌فینی» در مراسم بهره‌برداری از این ساختمان آموزشی افزود: برای احداث این ساختمان ۴۵ میلیارد ریال در مدت 8 سال هزینه شده است. 

وی ادامه داد: هم‌زمان با این ساختمان همچنین مجموعه فروشگاهی چندمنظوره با ۵۰۰ متر زیربنا و هزینه ۲میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.  

رئیس دانشگاه هرمزگان ادامه داد: به‌زودی مرحله دوم دانشکده کشاورزی میناب با مساحت 1۲۵۰ متر‌ مربع و هزینه ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.   شیخی‌فینی یادآور شد: این مرحله از دانشکده کشاورزی نیز شامل احداث یک ساختمان دارای 8 کلاس درس، یک سایت رایانه‌ و ۲ سالن چندمنظوره است که دانشجویان از مهر می‌توانند از این واحد آموزشی استفاده کنند. 

 وی اضافه کرد: علاوه بر این طرح‌های موجود، 8 پروژه دیگر شامل سالن همایش‌ها، سلف سرویس، سالن تکثیر و پرورش آبزیان، محوطه‌سازی و دیوارسازی و استخر سرپوشیده شنا در حال ساخت است. 

رئیس دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: استخر سرپوشیده با 1۵۰۰ متر مربع زیربنا تا دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌شود که تاکنون برای آن ۳۵میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۲۰ میلیارد ریال نیاز است. 

شیخی‌فینی تصریح کرد: ۲ رشته جدید شامل بازرسی و ایمنی فنی و رشته حقوق در مقطع کارشناسی در پردیس دانشگاه هرمزگان و همچنین رشته گیاه‌پزشکی در مقطع کارشناسی به رشته‌های پردیس کشاورزی این دانشگاه در میناب اضافه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید