• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 12 مرداد 1398
کد مطلب : 69948
+
-

کشف یک تن مواد افیونی در سراوان

قاچاق
کشف یک تن مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۲۴۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان سراوان کشف شد. 

به گزارش ایرنا، سردار «محمد قنبری» افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را شناسایی کردند. 

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت در محدوده یکی از روستاهای شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آن‌ها درگیر شدند. 

وی گفت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید با آتش پرحجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و در بازرسی از خودروها ۸۳۲ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک، 4 قبضه اسلحه کلاش، ۱۶ عدد خشاب حاوی ۴۰۱ تیر فشنگ جنگی، یک قبضه کلت به همراه یک تیغه خشاب، ۴۲ تیر فشنگ ۹ میلی‌متری و یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای کشف شد. 

سردار قنبری افزود: در ادامه این عملیات خودرو دیگر قاچاقچیان که به سمت شهرستان سیب و سوران متواری شده بود در محدوده منطقه پسکوه توسط تکاوران پلیس شناسایی و طی یک درگیری مسلحانه سوداگران مرگ زمین‌گیر شدند. 

وی گفت: در این رابطه ۲ عضو دیگر این باند به هلاکت رسیدند و در بازرسی از خودرو وانت ۳۸۸ کیلو و ۵۷۵ گرم تریاک، ۲۵ کیلو و ۱۷ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب حاوی ۵۴ تیر فشنگ جنگی کشف شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید