• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67175
+
-

آغاز ساخت پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه به‌زودی

آبفا
آغاز ساخت پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه به‌زودی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان این‌که پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه با ظرفیت تولید روزانه ۵ هزار متر مکعب هفته آینده پیمانکار آن انتخاب می‌شود گفت: زمین اجرای پروژه تعیین شده است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. 

به گزارش تسنیم، «عبدالحمید حمزه‌پور» در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آب‌رسانی در شهرهای جنوبی استان بوشهر از همکاری استان‌های معین برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی در 3 شهر بوشهر، برازجان و جم خبر داد و اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی جم تعیین شده است که طرح‌های این شهرستان هفته آینده با اعتبارات منابع داخلی شرکت آبفای تهران آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر اصلاح شبکه‌های فرسوده شهرهای جنوبی استان بیان کرد: یکی از معضلات مهم تامین آب آشامیدنی هدررفت آب از شبکه آب‌رسانی است که این میزان در شهرستان جم 40 درصد برآورد شده است. وی با اشاره به اجرای طرح مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر ریز افزود: این طرح روند اجرایی مطلوبی دارد که پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح شود.

حمزه‌پور از ساخت مخزن ذخیره آب انارستان خبر داد و عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات لازم به‌زودی پیمانکار جدید عملیات ساخت مخزن آب انارستان جم را اجرا می‌کند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن عسلویه تصریح کرد: این پروژه که زمینه محل اجرای آن تعیین شده است با ظرفیت تولید روزانه 5 هزار متر مکعب هفته آینده پیمانکار آن انتخاب و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی وضعیت آب‌رسانی به عسلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: امسال با اجرای طرح‌های آب‌رسانی وضعیت تامین آب در عسلویه بهبود یافته است. حمزه‌پور از افزایش ظرفیت تولید پروژه آب‌ شیرین‌کن 10 هزار متر مکعبی کنگان خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تولید آب از این پروژه آب شیرین‌کن افزایش یافته که در آینده نیز طرح توسعه مجددا اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خواستار پیگیری برای صدور مجوز آب شیرین‌کن 2500 مترمکعبی بنک در کنگان شد و افزود: جم بیشترین مشکلات در حوزه آب‌رسانی دارد که با اجرای طرح‌ها با کمترین مشکل در حال سپری شدن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید