• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61833
+
-

ساخت ۸۲۱ واحد مسکونی در شاهرود

مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان این‌که این اداره کل در 5 شهر شاهرود پروژه‌های خود را عملیاتی کرده است گفت: تعداد واحدهای مسکونی بنیاد در این شهرستان ۸۲۱ باب است.
به گزارش مهر، «علیرضا فلاحی» در جلسه شورای مسکن شاهرود با حضور معاون عمرانی استاندار سمنان و به میزبانی فرمانداری شاهرود اضافه کرد: از این تعداد ۹۱ واحد در شهر مجن، ۲۱۱ واحد در بیارجمند، ۲۱۱ واحد در کلاته خیج، 4 واحد در رویان توسط بنیاد مسکن استان سمنان فروش اقساطی و تحویل متقاضیان 
شده است.

وی با بیان این‌که در مورد شهر بسطام نیز ساخت ۳۰۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد افزود: از این تعداد ۲۶۸ واحد به متقاضیان تحویل داده شد و 5 مورد نیز در حال انجام است و تنها ۳۲ واحد به‌صورت خودمالکی باقی مانده که ۱۶ واحد در حال اجرا و ۱۶ واحد دیگر در مرحله فونداسیون متوقف شد که پیشرفت آنها ۵۰ درصد گزارش می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان سمنان با اشاره به این‌که در سال ۹۵ ساخت ۳۷۲ واحد در اختیار یک شرکت قرار گرفت اظهار کرد: این پروژه که در کل استان سمنان از جمله فعال‌ترین پروژه‌ها محسوب می‌شود شامل ۲۷۶ واحد مسکونی است که در آن مقطع زمانی به بنیاد تحویل داده شد.

فلاحی بیان کرد: ۹۶ واحد دیگر از ۳۷۲ واحد به یک شرکت دیگر تحویل داده شد که این پروژه تا این لحظه فعال نیست و به همان شکل باقی‌مانده است و در این نشست درخواست ‌شد اگر این شرکت توانایی به سرانجام رساندن تعهدات خود را ندارد اعلام کند و این آمادگی در بنیاد مسکن وجود دارد تا آنها را تکمیل کند.

وی با بیان این‌که فاز اول پروژه ۲۷۶ واحدی شاهرود نیز با ۱۰۸ واحد بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال جذب متقاضی و فروش اقساطی است افزود: این پروژه تا پایان سال صددرصد تمام خواهد شد و مشکل خاصی ندارد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان همچنین اضافه کرد: ۱۶۸ واحد از فاز دوم این پروژه نیز تا این لحظه با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی به‌طور جد در حال انجام است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید