• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59486
+
-

باند در بند، قهرمان با عصا

گزارش2
باند در بند، قهرمان با عصا

آرش نهاوندی/مترجم

او را با جا خالی دادن در برابر گلوله‌ها و گذر و مبارزه با تعداد زیادی از چالش‌ها و موانع می‌شناسند. این بار اما به نظر می‌رسد که جیمز باند در تلاش است تا ماموریت جدید خود را بدون آسیب دیدن و هیچ گونه جراحتی انجام دهد. در حال حاضر موانع زیادی بر سر راه بیست و‌پنجمین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند قرار گرفته است؛ از جمله مصدومیتی که برای دانیل کریگ، بازیگر جیمز باند بر سر صحنه فیلمبرداری این سری فیلم جیمز باند ایجاد شده است. به رغم اینکه گفته می‌شود دانیل کریگ به احتمال زیاد قادر خواهد بود در ادامه فیلمبرداری از بیست و پنجمین جیمز باند حضور یابد با این حال ابهامات زیادی همچنان پیرامون سلامت پای وی و اینکه آیا قادر به ادامه حضور در فیلمبرداری خواهد بود یا نه وجود دارد.  این مسئله، بسیاری از طرفداران این شخصیت و فیلم را با این پرسش مواجه کرده که به رغم این اتفاق آیا دوباره فیلمی دیگر از مشهورترین مامور مخفی دنیا را روی پرده عریض سینما خواهند دید یا خیر.
در حالی که قرار بود مامور انگلیسی ام آی 6 با کد 007 نوامبر سال گذشته به عرصه سینما بازگردد، تاریخ انتشار بیست و پنجمین جیمز باند چندین و چند بار به تعویق افتاد. این در حالی است که تولید این فیلم روزهای متوالی به تاخیر افتاده بود. فیلم جیمز باند 25 به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا در حال ساخت است در این فیلم، دانیل کریگ، رالف فینس، نائومی هریس و رمی مالک بازی می‌کنند. جالب اینکه رمی مالک، بازیگر برنده جایزه اسکار در این فیلم در نقش منفی (آنتاگونیست) برابر دانیل کریگ (جیمز باند) بازی می‌کند. با توجه به اینکه رمی مالک نیز بازیگر مطرحی است و پیشنهادهای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دیگری را هم دارد، هماهنگ کردن برای حضور وی در فیلم جیمز باند هم از مشکلات عمده سازندگان جیمز باند 25 است. این فیلم به احتمال زیاد قرار است در 3  و 8 آوریل 2020 به ترتیب در انگلیس و آمریکا اکران شود. مترو گولدن مایر و یونیورسال پیکچرز از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم هستند. 
با اینکه دانیل کریگ همچنان مصدوم است و پیش‌تر نیز عنوان شده بود که باید 25 عمل جراحی روی پای وی انجام گیرد، جدید‌ترین اخبار حکایت از آن دارد که دانیل کریگ که از سال 2006 و از فیلم کازینو رویال در سری فیلم‌های جیمز باند ایفای نقش کرده به احتمال زیاد دوباره در نقش باند ظاهر خواهد شد. یک منبع در مصاحبه با روزنامه سان در این باره گفته است: اوضاع در ابتدا به نظر فاجعه‌بار می‌آمد اما او تا زمانی که به زانوی خود زیاد فشار نیاورد قادر به ادامه حضور در فیلمبرداری خواهد بود. البته این تنها مسئله دانیل کریگ با فیلم جیمز باند نیست و پیش‌تر نیز این بازیگر سینما با اظهاراتش حاشیه‌هایی را برای خود و  فیلم جیمز باند ایجاد کرده بود. در سال 2015 و مدت کوتاهی پس از انتشار فیلم عصا از سری فیلم‌های جیمز باند او به یک خبرنگار گفته بود: من حاضرم رگ‌های خود را بزنم اما دیگر در هیچ فیلم دیگری از جیمز باند حضور پیدا نکنم. ما به پایان راه رسیده‌ایم، اگر من در فیلم دیگری از جیمز باند بازی کنم تنها به خاطر پول خواهد بود. با این حال در سال 2017 اعلام کرد که دوباره در فیلم‌های جیمز باند بازی خواهد کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید