• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58966
+
-

آغاز طرح تابستا‌‌‌نی پلیس ر‌‌‌‌‌‌اهور کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آغاز طرح تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «فضل‌الله شیری» اظهار کرد: طرح تابستانی پلیس راهور از دوشنبه 20 خرداد آغاز شده و تا اوایل مهر ادامه می‌یابد.  

وی با بیان این‌که طرح تا‌بستا‌نی پلیس راهور همه ساله با شروع سفرهای تابستانی اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح پلیس راهنمایی و رانندگی از تمام گشت‌های خودرویی و موتوری خود برای گشت‌زنی و استقرار در نقاط دارای ترافیک و حادثه‌خیز استفاده می‌کند.  سرهنگ شیری هدف از اجرای این طرح را برقراری امنیت ترافیکی شهروندان و مسافران و فراهم کردن شرایطی برای سفر بی‌خطر مردم عنوان کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآور شد: همکاران ما در ایام تعطیلات تابستانی در محل تردد مسافران، تفرجگاه‌ها، محدوده پارک کوهستان، پارک شرقی، بزرگراه‌ها و مکان استقرار مسافران حضور گسترده‌تری خواهند داشت. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، شاهد کاهش تصادفات عابران پیاده با وسایل نقلیه باشیم. 


توقیف ۲۵ وسیله نقلیه در سرپل ذهاب
 
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز از توقیف ۲۵ وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان همسو با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد. سرهنگ «محمدرضا یاری» گفت: ۱۵ موتورسیکلت و ۱۰خودرو به علت تخلف به توقفگاه منتقل شده‌اند. وی علت این توقیف‌ها را سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد. یاری گفت: مأموران پلیس امنیت اخلاقی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی با توجه به فرارسیدن فصل تابستان اجرای این طرح را در دستور کار قرار داده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید