• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53769
+
-

اخبار فرهنگی

نقاشی با خودکار 

خانه فرهنگ شیخ هادی با برپایی نمایشگاه نقاشی «خود آموخته» از هشتم اردیبهشت به مدت 10 روز، پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی با «خودکار» است. در این نمایشگاه 40 اثر از استاد «حسن مرادی» نقاش 82 ساله‌ای که هنر نقاشی با خودکار را به‌ شکل تجربی آموخته، در معرض دید عموم قرار گرفته است. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، همه روزه از ساعت 9 تا 18 به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به سه‌راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی سری بزنند و پیش از مراجعه حضوری برای هماهنگی بیشتر با شماره 66498587 تماس بگیرند. 

خوشنویسی 

سرای محله سهروردی جنوبی اگر خط خوشی ندارید یا علاقه‌مند به رعایت تحریر صحیح در نوشتن هستید حضور در کلاس‌های خوشنویسی سرای محله سهروردی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره‌ که دوشنبه‌ها از ساعت 16 تا 19 برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان روش صحیح نوشتن با خط تحریری و خط خوش را آموزش می‌بینند. همسایه‌های ما در پهنه مرکزی برای بهره‌مندی از این دوره‌ها به نشانی خیابان سهروردی جنوبی، خیابان اقلیمی، کوچه شازند مراجعه کنند یا با شماره 88472464 تماس بگیرند. 

بحران دوره بلوغ 

خانه فرهنگ حراء حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن یکی از شروط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا است. به همین بهانه، برای آموزش بیشتر خانواده‌ها، دوره‌های آموزش «تحکیم بنیان خانواده» در خانه فرهنگ حراء برگزار می‌شود. در این کلاس، شیوه رفتار با نوجوانان و مسائل مربوط به دوران بلوغ و مواجه شدن خانواده با آن آموزش داده می‌شود. والدینی که فرزند نوجوان دارند برای حضور در این دوره آموزشی، چهارشنبه‌ها به خیابان حسام‌الدین، کوچه شهید ناظمی، بوستان محقق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات از جزئیات با شماره 55780707 تماس بگیرید. 

آرامش روان خانواده 

«حال خوب» از دوره‌های آموزشی خودشناسی است که برای آموزش کسب مهارت‌های زندگی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در کارگاه 8 جلسه‌ای با حضور دکتر «بهروز اتونی» راه‌های رسیدن به موفقیت در زندگی و آرامش روانی را آموزش می‌بینند. این دوره‌ها سه‌شنبه‌ها ساعت 17 به رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. اهالی برای شرکت در آن به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی 2 مراجعه کنند و برای هماهنگی با شماره 88881879 تماس بگیرند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید