• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53596
+
-

عاملان حمله به‌خودروی حمل متهمان دستگیر شدند

عاملان حمله به‌خودروی حمل متهمان دستگیر شدند

3مرد مسلح که با یورش به‌خودروی پلیس که در حال انتقال 3قاچاقچی حرفه‌ای مواد‌مخدر بود قصد فراری دادن آنها را داشتند پس از 3‌ماه فرار دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، روز 18بهمن‌ماه سال گذشته مأموران پلیس زاهدان در جریان عملیاتی موفق به دستگیر 3قاچاقچی حرفه‌ای مواد ‌مخدر شدند. قرار بود دستگیرشدگان برای انجام تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر منتقل شوند اما در مسیر انتقال در ورودی شهرستان سراوان ناگهان 3مرد مسلح شروع به تیراندازی به‌خودروی حمل متهمان کردند. با وجود اینکه مأموران از این تیراندازی غافلگیر شده بودند اما به مقابله با افراد مسلح پرداختند. مردان مسلح قصد داشتند هر طور که شده 3قاچاقچی را فراری بدهند و این در حالی بود که مأموران نیز با همه وجود در مقابل آنها ایستادگی می‌کردند. تیراندازی بین طرفین برای دقایقی ادامه پیدا کرد و سرانجام وقتی مهاجمان نتوانستند نقشه‌شان را عملی کنند تصمیم به فرار گرفتند.
در جریان این حادثه 2 نفر از اشرار مسلح کشته شدند و 2نفر از قاچاقچیان نیز توانستند فرار کنند. از همان زمان بود که تلاش‌ها برای دستگیری اشرار مسلح آغاز شد. با اینکه هویت اشرار مشخص شده بود، اما هیچ‌کس از مخفیگاه‌شان اطلاع نداشت. با وجود این، تحقیقات در این خصوص ادامه یافت. سرانجام دیروز با گذشت 3‌ماه از این حادثه مأموران به اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه 3نفر از افراد تحت تعقیب دست پیدا کردند و در جریان عملیاتی ضربتی موفق شدند آنها را در مخفیگاه‌شان واقع در سراوان دستگیر کنند.
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تیغه خشاب کلت کمری و مقداری مهمات کشف شد. به گفته او متهمان در جریان بازجویی‌های مقدماتی به جرم‌شان اعتراف کرده‌اند و تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد. سردار قنبری همچنین درخصوص فعالیت اشرار در سیستان و بلوچستان گفت: پلیس در برخورد با اشرار مثل گذشته با قدرت برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید