• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53205
+
-

برانکو بدون سورپرایز

پرسپولیس امروز در نخستین دیدار خود در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف عربستانی خود خواهند رفت که در دیدار رفت با پیروزی 2بر صفر برابر حریف خود حالا شانس زیادی برای صعود از این مرحله دارند و البته در این بازی نباید به نماینده عربستان نتیجه را واگذار کنند. حریف پرسپولیس 2 هفته گذشته مربی خود را تغییر داده و حالا حریفی کاملا به هم ریخته و پر تنش در مقابل سرخپوشان است. هر چند به‌نظر می‌رسد برانکو بدون هیچ تغییری تیم خود را نسبت به بازی رفت به میدان بفرستد و به‌دنبال این است تا بتواند باز هم الاهلی را شکست دهد.
 بیرانوند بدون جانشین
بیرانوند در بازی رفت برابر الاهلی توانست نخستین کلین شیت خود را در این دوره از لیگ قهرمانان ثبت کند و حالا برانکو امیدوار است بیرانوند که در آخرین بازی برابر ذوب‌آهن هم عملکرد بسیار خوبی داشته است در این بازی هم بتواند دروازه سرخپوشان را بسته نگه دارد.
 خط دفاع همان همیشگی
در خط دفاع سرمربی پرسپولیس همچنان به مدافعان خود اعتماد دارد و تا اینجای کار هم از عملکرد آنها راضی است. سیدجلال و شجاع در قلب خط دفاعی پرسپولیس به میدان خواهند رفت و نادری یک بار دیگر در دفاع چپ به میدان خواهد رفت و در طرف دیگر شیری در دفاع راست بازی خواهد کرد. این در شرایطی است که با رفع آسیب‌دیدگی محمد انصاری احتمالا برانکو می‌تواند از مدافع مورد علاقه‌اش در نیمه دوم استفاده کند.
 سروش دوباره روی نیمکت
 بعد از نمایش درخشان سروش در بازی برابر سایپا برانکو این بازیکن را در بازی برابر ذوب‌آهن نیمکت‌نشین کرد. حالا در بازی برابر الاهلی به‌نظر می‌رسد با توجه به نیاز دوندگی سایر بازیکنان برانکو باز هم از سروش استفاده نخواهد کرد و کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، بشار رسن و احمد نوراللهی 4هافبک پرسپولیس را در این بازی تشکیل خواهند داد و باید دوندگی زیادی در میدان داشته باشند.
  نعمتی جانشین بودیمیر
بعد از مصدومیت مهاجم کروات پرسپولیس در بازی برابر سایپا برانکو روی این بازیکن ریسک نکرد و از نعمتی به جای او در بازی برابر ذوب‌آهن استفاده کرد. با وجود پایان مصدومیت بودیمیر برانکو قصد ندارد او را از ابتدا به زمین بفرستد و سیامک نعمتی یک بار دیگر به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان خواهد رفت تا با این شرایط پرسپولیس بدون هیچ تغییری نسبت به بازی رفت الاهلی به مصاف این تیم برود و باید دید می‌تواند مانند آن بازی پیروز شود یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید