• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53179
+
-

الو محله

 دردسر ترافیکی در خیابان شهید وفایی 
منطقه 16


 به دلیل فعالیت فروشگاه‌های توزیع گوشت و مرغ در انتهای خیابان شهید وفایی، شهروندان و رانندگان عبوری در بیشتر ساعات روز با شلوغی و ترافیک مواجه می‌شوند که علت اصلی آن‌‌ تردد خودروهای یخچال‌دار و حمل مواد پروتئینی است. 

محمدناصر امینی ساکن محله نازی‌آباد

پاسخ مسئول
 متأسفانه این معضل در ناحیه2 و در محدوده نازی‌آباد ریشه قدیمی دارد و شهرداری منطقه با درک این موضوع و با توجه به نیاز و خواسته اهالی، طرح‌ها و پیشنهادهایی ارائه کرده است تا این مشکل به‌طور کامل برطرف شود که یکی از این طرح‌ها، جانمایی و انتقال این اصناف به خارج از محدوده است. 
عمجید سلمانی معاون حمل‌ونقل شهردار منطقه16

نهرهای محله آذری جمع‌آوری شود
منطقه 17

 طرح اگوی شهری در محله‌های آذری و امامزاده‌حسن(ع) به پایان رسیده، اما نهرها جمع آوری نشده‌اند. وجود نهرها مشکلات بهداشتی زیادی برای اهالی ایجاد می‌کند و باعث تجمع حیوانات موذی و به خطر افتادن سلامت کودکان می‌شود. 
فهیمه خندان ساکن محله آذری

پاسخ مسئول
 این طرح به تازگی به پایان رسیده و اواخر سال گذشته همزمان با پایان طرح، جمع‌آوری نهرها و تبدیل آنها به کانیو را آغاز کردیم. تاکنون 600متر از نهرها جمع‌آوری شده و در سال جاری هم نهرهای محله‌های آذری و امامزاده حسن(ع) جمع‌آوری خواهد شد. 
سیدحسن حسین‌زاده شهردار ناحیه یک منطقه17

بوستان صلح و دوستی امکانات ندارد
منطقه 18

 بوستان «صلح و دوستی» در محله سعید‌آباد، سرویس بهداشتی و وسایل بازی ندارد. این موضوع باعث شده تا اهالی از بوستان استفاده نکنند، درحالی که وجود این امکانات کاملاً ضروری است. 
امیر احدی ساکن محله سعیدآباد

پاسخ مسئول
 منتظر تأمین بودجه هستیم و به شهروندان قول می‌دهیم که برآورده کردن این خواسته و رفع مشکل شهروندان را در اولویت ‌کاری نیمه نخست سال جدید قرار دهیم. 
 حامد مرادی شهردار ناحیه4 منطقه18



 

این خبر را به اشتراک بگذارید