• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53123
+
-

سقوط پسر 5ماهه از طبقه چهارم


«پسرم گریه می‌کرد، به همین دلیل او را مقابل پنجره بردم تا آرام‌ کنم اما در یک لحظه تعادلم را از دست دادم و کودکم از طبقه چهارم به پایین سقوط کرد.»

این گفته‌های مادر جوانی است که کودک خردسالش پس از سقوط از طبقه چهارم به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش همشهری، بعدازظهر شنبه گزارش سقوط نوزادی از طبقه چهارم ساختمانی 5طبقه در تهران به پلیس اعلام شد و مأموران برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند.

آنطور که مشخص بود پسری 5ماهه از طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و از ناحیه سر به‌شدت آسیب دیده بود. او اما زنده بود و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر مأموران پلیس به تحقیق از پدر و مادر این پسر5ماهه که ساکن طبقه چهارم بودند پرداختند. پدر کودک می‌گفت هنگام افتادن پسرش به پایین در اتاق دیگری بوده است. مادر کودک اما چنین گفت: پسرم خیلی بی‌تابی می‌کرد نمی‌دانم دلیلش چه بود. می‌خواستم او آرام کنم تا گریه‌هایش قطع شود. کنار پنجره رفتم درحالی‌که پسرم در آغوشم بود.

معمولا وقتی مقابل پنجره می‌رفتم بیرون را تماشا می‌کرد و آرام می‌شد. اما همچنان اشک می‌ریخت و تقلا می‌کرد تا اینکه در یک لحظه تعادلم را از دست دادم و او به پایین سقوط کرد.  این زن درحالی چنین ادعایی را مطرح می‌کند که تحقیقات نشان داده دچار اختلالات روانی بوده و پیش از این در 2نوبت در بیمارستان بستری شده است.

همین کافی بود تا دستور دستگیری این زن صادر شود. همچنان که تحقیقات برای کشف راز این حادثه مرموز ادامه داشت پدرکودک راهی کلانتری شد و گفت شکایتی از همسرش ندارد و ماجرا یک حادثه بوده است. در همین حال سرهنگ محمدرضا ملکوتی رئیس‌کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن در این خصوص گفت: پسر 5ماهه هم‌اکنون در بیمارستان بستری و حالش وخیم گزارش شده است. ضمن اینکه تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید