• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 27 فروردین 1398
کد مطلب : 52531
+
-

مظاهری: ذوب‌آهن خودش را پیدا کرده است

اول فصل از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم

مظاهری: ذوب‌آهن خودش را پیدا کرده است

رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن، که در بازی‌های ابتدایی فصل نتواسته بود در حد انتظار ظاهر شود هم‌اکنون دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شده و یکی از دلایل موفقیت تیمش در آسیا و لیگ برتر محسوب می‌شود. مظاهری یک روز تا بازی مقابل پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت خود به روزنامه همشهری گفت: « بعد از بازگشت از جام‌جهانی بلافاصله بازی‌های لیگ را داشتیم و فشار بازی‌های سال قبل و همینطور خستگی روحی باعث شد نتوانم خودم را جمع کنم. البته تجربه خوبی بود تا دفعه بعد که با تیم ملی به جام‌جهانی رفتم و برگشتم بدانم چگونه خودم را آماده نگه دارم».
وی در ادامه افزود:«تنها راه این بود که تمرین کنم و از لحاظ روحی هم بهتر شوم ومثبت فکر کنم. خدا را شکر همه اینها جواب داد و دوباره به روزهایی که خودم انتظار داشتم رسیدم. حالا به اهدافی که دارم فکر می‌کنم و الان هم خدا را شکر همه‌‌چیز خوب است. امیدوارم این روند را ادامه بدهم».
مظاهری درباره اینکه در دوره نمازی دچار افت شده و با آمدن منصوریان به روزهای اوج برگشته، گفت:«البته مربی در این بحث تأثیر دارد ولی دلیل اصلی‌اش به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد. من نزدیک به چهل و اندی بازی را انجام دادم. از جام جهانی که برگشتیم مستقیم وارد بازی‌های لیگ شدیم. آقای نمازی مربی خوبی بود اما آقای منصوریان با تدابیری که داشتند آن رقابتی که باید در تیم باشد را ایجاد کردند و شرایط بهتر شد. حالا ذوب‌آهن خودش را پیدا کرده است».
دروازه‌بان ذوب‌آهن با اشاره به دیدار این تیم با پرسپولیس تأکید کرد:«به‌نظر من بازی خیلی قشنگی می‌شود یعنی یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ می‌شود امیدوارم بتوانیم به آن چیزی که کادرفنی می‌خواهد دست یابیم و برنده بازی شویم. با این روندی که ما داریم دور از ذهن نیست برنده باشیم. ما می‌رویم تا مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد و بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما الان شرایط خوبی داریم و شخصیت لازم را پیدا کرده‌ایم».
او درباره رویارویی‌اش با علیپور - مهاجم پرسپولیس و آقای گل لیگ - تأکید کرد:«پرسپولیس فقط علیپور نیست. بلکه یک تیم است. تیمی که از توانایی‌های بالایی برخوردار است و یکدست است. همانطور که ما الان تیم یکدستی هستیم. البته بازیکنان پرسپولیس اول باید از سد بازیکنان ما رد شوند تا به من برسند».
مظاهری درباره اینکه در مقاطع مختلف از پرسپولیس پیشنهاد داشته گفت:«بله از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما الان بازیکن ذوب‌آهن هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک هم تیمی‌هایم چیزهایی که کادرفنی می‌خواهند را در زمین اجرا کنیم. ما برای طرفداران و به‌خصوص کارگران کارخانه ذوب‌آهن که در گرمای بالا و شرایط سخت کار می‌کنند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آنها را شاد کنیم».

این خبر را به اشتراک بگذارید