• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 24 فروردین 1398
کد مطلب : 52094
+
-

پشتیبانی نمازگزاران از سپاه

نمازگزاران شعار می‌دادند «سلیمانی می‌آید، آمریکا می‌لرزد»

نماز جمعه
پشتیبانی نمازگزاران از سپاه

نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران نشان دادند.
به گزارش ایسنا، نمازگزاران در تهران لحظاتی پس از پایان نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ و صهیونیست بین‌الملل نشان داده و همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران به نمایش گذاشتند. در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی چون«سپاه قدرتمند پاسداران خار چشم دشمنان است»، «مرگ بر آمریکا»، «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «سپاه برادر ارتش است»، «حافظ خون شهدا سپاه است» و «سپاه ما ذلت نمی‌پذیرد» نوشته شده بود، همدلی و انسجام ملت با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند. نمازگزاران همچنین شعار می‌دادند: «سلیمانی می‌آید، آمریکا می‌لرزد». در ادامه این راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت اقدام آمریکا قرائت شد که در بخشی از این بیانیه با تأکید بر اینکه تمامی ملت 80میلیونی ایران خود را سپاهی قلمداد و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیدا محکوم می‌کند آمده است: دلیل وحشت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست‌ناپذیری و تأثیرگذاری این سربازان دلاور و جان برکف اسلام در منطقه است. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت‌های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی را مطالبه جدی ملت از مسئولان دانسته و تحقق آن را خواهانیم.





مکث

موحدی کرمانی: این ترامپ اصلا چه می‌فهمد؟

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب جمعه تهران که روز گذشته با لباس سپاه پشت تریبون نمازجمعه حاضر شده بود در سخنانی گفت: من نمی‌دانم این ترامپ احمق اصلا چه فکری می‌کند؟ چه بلد است، اصلا چه می‌فهمد که چه می‌کند؟ مگر می‌شود. بسیاری از کشورهای دنیا این اقدام آمریکا را زیر سؤال برده و آن را موجب پیچیده‌ترشدن اوضاع خاورمیانه دانسته‌اند. حتی بعضی از تحلیلگران آمریکایی از آن تحت عنوان اقدامی خطرناک که جان سربازان آمریکایی را به مخاطره می‌اندازد یاد کردند خودشان می‌فهمند این امر احمقانه است اما این ترامپ اصلا چیزی نمی‌فهمد. موحدی‌کرمانی خطاب به ترامپ تأکید کرد: آقای ترامپ! بیچاره تو هنوز سپاه را نشناخته‌ای. سپاه همچون کوه و جبل راسخ ایستاده و دستاوردهای انقلاب را حفظ می‌کند. سپاه مطیع محض ولی‌فقیه و در ولایت ذوب است. او خادم مردم است و در رفع گرفتاری‌های مردم پیشگام است. به همین دلیل در دل مردم جا دارد. او بازوی توانا و قدرتمند کشور است. آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن. او می‌تواند اگر رهبر اجازه دهد با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید