• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 11 اسفند 1397
کد مطلب : 49411
+
-

مطمئنم منتقدان را راضی می‌کنیم

مطمئنم منتقدان را راضی می‌کنیم

حمیدرضا علیپور

  پرسپولیس در روزی که توانست نفت آبادان را با یک گل شکست دهد یکبار دیگر به صدر جدول صعود کرد. سرخپوشان در این دیدار با وجود زدن یک گل بارها بارها دروازه نفت آبادان را تهدید کردند که البته نتوانستند به گل برسند. نکته مهم درخصوص این دیدار درخشش مهدی ترابی و ماریو بودیمیر 2بازیکن جدید سرخپوشان بود که این موضوع در آستانه دیدار برابر پاختاکور در آغاز لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند خبر خوبی برای برانکو باشد. مهدی ترابی در این بازی توانست بارها بازیکنان تیم خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد و حتی 2 بار شانس گلزنی داشت که با بدشانسی توپ‌هایش تبدیل به گل نشد و یک ضربه او هم به تیرک دروازه برخورد کرد. ترابی در نهایت روی پرتاپ دست بیرانوند یک پنالتی برای سرخپوشان گرفت که با بی‌دقتی علیپور این موقعیت از بین رفت. هافبک جوان سرخپوشان درخصوص شرایط این روزهای خودش و البته درخشش در بازی برابر نفت آبادان با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت:

   بازی برابر نفت را چطور دیدی؟
بازی بسیار خوبی بود. ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد، اما برای ما مهم 3 امتیازی بود که خدا را شکر به آن رسیدیم و حالا با روحیه بسیار خوبی خودمان را آماده دیدار برابر پاختاکور می‌کنیم.

  منتقدان تیم اعتقاد دارند که پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند.
من با احترام به همه آنها می‌گویم که به‌نظرم پرسپولیس در برابر نفت فوتبال زیبایی را ارائه داد و دیدید که موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما قطعا تلاش می‌کنیم که روزبه‌روز بهتر شویم و مطمئنم منتقدان را هم راضی می‌کنیم.

   بعد از حضور در چند بازی در برابر نفت بازی بسیار خوبی را انجام دادی.
خدا را شکر توانستم در برابر نفت بازی خوبی انجام دهم؛ البته من و چند بازیکن دیگر تازه به تیم اضافه شده‌ایم و زمان می‌خواهیم که با تیم هماهنگ شویم و امیدوارم که در بازی‌های آینده بهتر از این عمل کنیم.

   قبول داری در تیم خیلی موقعیت خراب می‌کنید؟
توپ‌های ما در بازی برابر نفت با بدشانسی تبدیل به گل نشد و به‌نظرم ما می‌توانستیم این بازی را با گل بیشتر پیروز شویم اما قسمت نبود.

   البته به‌خاطر درخشش این روزهای استقلال به‌نظر می‌رسد که فشار روی تیم پرسپولیس هم بیشتر شده است.
واقعیت این است که ما به هیچ تیمی نگاه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا بازی خودمان را فقط انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

   به‌نظر می‌رسد که در پست هافبک خیلی بهتر می‌توانی به تیم کمک کنی تا مهاجم.
من قبلا هم این موضوع را گفته‌ام که برانکو هرجا که بخواهد من حاضر هستم بازی کنم و هر کجا که به من نیاز داشته باشد بازی می‌کنم.

   برانکو در مورد تو گفته است که ترابی کیفیت عالی دارد و روزبه‌روز بهتر می‌شود.
همینطور است. قطعا برانکو می‌داند که چطور از من استفاده کند و من هم مطمئنا با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شدم، قطعا در آینده بهتر از این خواهم شد و فقط کمی زمان می‌خواهم تا با تیم هماهنگ شوم و اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

  در برابر نفت دو ضربه خیلی خوب زدی که با بدشانسی تبدیل به گل نشد.
بله. واقعا حیف شد که نتوانستم گلزنی کنم و واقعا بدشانس بودم اما مطمئنا قسمت نبود که در این بازی گلزنی کنم و سعی می‌کنم در بازی بعدی گل بزنم.

   در برابر نفت تو و بیرانوند نشان دادید که روی پرتاب‌های بیرانوند برنامه بسیار خوبی دارید و 2پرتاب دست بیرانوند تبدیل به موقعیت گلزنی شد.
علی را باید بگویم که همه می‌شناسند و می‌دانند که هر پرتاب دستش یک موقعیت تک به تک ایجاد می‌کند و اگر بتوانیم پرتاب علی را تبدیل به گل کنیم خودش یک پاس گل است.

  در بازی‌های آینده همه از این حرکت استفاده خواهید کرد؟
به‌نظرم این حرکت روی ضد‌حملات خیلی خوب جواب می‌دهد.

  بازیکنان نفت آبادان به‌شدت معتقد بودند که روی تو پنالتی اتفاق نیفتاده است.
من واقعا هنوز صحنه را ندیدم و نمی‌توانم روی این موضوع اظهارنظر دقیقی کنم و به‌نظرم کارشناسان داوری باید در این مورد صحبت کنند.

  سبک کدام بازیکن در دنیای فوتبال را دوست داری؟ 
من جوانی‌های رونالدو را خیلی دوست داشتم و هرچند که رونالدو الان هم خیلی خوب است اما من سبک بازی او را زمانی که جوان‌تر بود خیلی بیشتر دوست داشتم.

  به‌نظر می‌رسد که طرفدار رئال باشی.
بعد از رفتن رونالدو من هم یوونتوسی شدم اما از بین رئال و بارسا باید بگویم که رئالی هستم.

  باید کم‌کم خودتان را آماده دیدار برابر پاختاکور کنید.
 پاختاکور نخستین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست و باید با تمرکز بالایی برابر حریف خودمان بازی کنیم و مطمئنا کار سختی برابر این حریف خواهیم داشت و امیدواریم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

 پرسپولیس با توجه به اینکه به‌عنوان تیم نایب قهرمان فصل گذشته در این رقابت‌ها حاضر می‌شود کار بسیار سختی را در پیش خواهد داشت.
دقیقا همینطور است. انتظارات از پرسولیس به‌عنوان تیم نایب قهرمان آسیا بسیار بالاست و تمام تلاش ما این است که بتوانیم پرسپولیس را در این فصل به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

   به‌عنوان سؤال پایانی، شادی گل جالبی را با علیپور انجام دادید.
من و علی با هم قبل از بازی صحبت کرده بودیم که اگر هر کدام‌مان گل زدیم با سنگ کاغذ قیچی شادی کنیم که البته من به علی باختم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید