• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38247
+
-

شفر برای تیم کم نگذاشته است

هنوز ماجرای درگیری و اختلاف شدید سیدمهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی از یادها نرفته است. آنچه چند سال پیش در بازی استقلال و تراکتورسازی اتفاق افتاد و تلویزیون هم به‌صورت زنده پخش کرد، باورکردنی نبود. این رابطه البته به آن شکل نماند و در بازی‌های رودرروی بعدی دو طرف کدورت‌ها را کنار گذاشتند. حالا رحمتی که در گذشته‌ای نه چندان دور حسابی علیه قلعه‌نویی حرف می‌زد در آخرین مصاحبه‌اش با فارس حسابی از قلعه‌نویی تعریف کرده و او را جزو اسطوره‌های تاریخ باشگاه استقلال دانسته. رحمتی گفته: «پیشکسوتان استقلال هم مثل هواداران هستند. آنها زمانی در این تیم بازی کرده و من می‌دانم در شرایط سخت پرچم این تیم را بالا نگه داشته‌اند. استقلال 2ستاره‌ای که روی پیراهنش دارد را مدیون همین پیشکسوتان است. استقلال بزرگانی داشته و دارد که هواداران با شنیدن اسم آنها به‌خود افتخار می‌کنند، افرادی که اگر بخواهم اسم ببرم شاید در قالب یک مصاحبه نگنجد. اسم استقلال با حجازی، پورحیدری، روشن، علی جباری، قراب، قلعه‌نویی و خیلی‌ها که برای موفقیت این تیم خون دل خورده‌اند عجین شده ولی یک عده هم هستند که مثلا استقلالی هستند ولی بدون تعارف بگویم باخت استقلال آرزوی آنهاست!»
رحمتی علیه برخی پیشکسوتان استقلال هم حرف زده است:«متأسفانه برخی از آقایان به‌اصطلاح کارشناس در تلویزیون حاضر شده و حرف‌هایی می‌زنند که آدم خجالت می‌کشد بگوید او کارشناس است. شخصی که هزار پیغام و پسغام به مدیران باشگاه داده که مثلا فلان پست را بگیرد اما چون باشگاه به او پست نداده از فرصتی که رسانه ملی به او داده سوءاستفاده کرده و به قول خودش به باشگاه استقلال نیش می‌زند. یا مثلا هنوز بازی شروع نشده به مجری برنامه می‌گوید دوست داشتم فلانی امروز در ترکیب استقلال بازی می‌کرد. پیشکسوت واقعی و کسی که دلش برای این تیم می‌سوزد در رسانه ملی می‌گوید دوست داشتم امروز فلانی بازی می‌کرد؟ البته کارنامه این آقایان برای شخص من روشن است، اینها همانهایی هستند که چند سال پیش از اردوی ترکیه تیم استقلال به‌خاطر مشکلات اخلاقی اخراج شدند و چون مردم از این مسائل خبر ندارند فکر می‌کنند وجهه خوبی برای خودشان درست کرده‌اند.»
بعد از اینکه استقلال جام حذفی را از دست داد، به کادر فنی تیم خصوصا شفر انتقادات زیادی وارد شد.رحمتی اما در این خصوص می‌گوید:«بعد از باخت در این بازی عملا یک جام را از دست دادیم و باید هم از ما انتقاد شود اما نباید از این انتقادها فرار کنیم. من در آن بازی نبودم ولی خودم را در آن باخت شریک می‌دانم چون همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم. این که بخواهیم از یک نفر انتقاد کنیم به‌نظر من درست نیست و همه باید کمک کنیم تیم را به جایگاه اصلی برگردانیم. مردم حق دارند که انتقاد کنند چون لیاقت آنها بیشتر از اینهاست. اما باید قبول کنیم جایگاه واقعی تیم ما این نیست. من معتقدم سال گذشته که آقای شفر تیم را تحویل گرفت وضعیت خیلی بد بود اما با همدلی‌ای که ایجاد کرد توانستیم نتایج خوبی بگیریم. به‌نظر من شفر چیزی تا اینجا کم نگذاشته و می‌تواند شرایط تیم را سر و سامان بدهد و دوباره مدعی کند. خوشبختانه یا متأسفانه او در این دو سال بارها و بارها من را روی نیمکت نشانده و حمایت من از او باعث نمی‌شود که حرف و حدیثی به‌وجود بیاید.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :