• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 24 آبان 1397
کد مطلب : 37640
+
-

عامل جنایت بر سر پارک ماشین دستگیر شد

پسری جوان که به‌خاطر سد راه شدن 2 خودرو مقابل پارکینگ دست به جنایت زده و فراری شده بود، به دام افتاد اما منکر جنایت است.
 به گزارش همشهری، این حادثه 22مهرماه امسال حوالی اتوبان آزادگان رخ داد. بررسی‌ها نشان می‌داد که درگیری میان 3نفر رخ داده بود که یکی از آنها با چاقو زخمی شده و دیگری جان باخته بود. عامل جنایت نفر سوم بود که فراری شده بود. ماجرا از این قرار بود که عامل جنایت سوار بر پراید وانت خود شده و از پارکینگ عمومی که متعلق به پدرش بوده خارج شد اما مقابل در با 2 خودروی تیبا و پژو مواجه شد. 
رانندگان این دو خودرو برای مسافرکشی مقابل پارکینگ پارک کرده و در انتظار مسافر بودند. همین مسئله دلیلی شد تا راننده وانت پراید با آنها درگیر شده و با قمه به هر دو راننده ضربه بزند. وی پس از آن ماشینش را همانجا رها کرد و خودش را به اداره پلیس رساند و به صحنه‌سازی‌ پرداخت. او مدعی شد که ساعتی قبل خودروی وانت پراید او را دزدیده‌اند. متهم پس از مطرح کردن چنین شکایتی از کلانتری خارج و متواری شد. حتی وقتی کارآگاهان در تحقیق از شاهدان و بررسی تصاویر دوربین مداربسته پی بردند که وی قاتل است، راهی محل زندگی وی شدند اما او بی‌آنکه خانواده‌اش را در جریان قرار بدهد فرار کرده بود. در چنین شرایطی جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد تا اینکه وی روز سه‌شنبه در جنوب غرب پایتخت دستگیر شد. 
وی وقتی به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و پیش روی قاضی سیدسجاد منافی‌آذر قرار گرفت، مدعی شد که بی‌گناه است و قتل را یکی از بستگانش که شباهت ظاهری به او دارد انجام داده است. او در حالی چنین ادعایی مطرح کرده که شاهدان تأیید کردند جنایت از سوی وی رخ داده و حتی تصاویر دوربین مداربسته نیز این موضوع را تأیید کرده است. 
به این ترتیب متهم به قتل با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفته و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید