• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 23 آبان 1397
کد مطلب : 37436
+
-

تمرین زیر باران و تگرگ؛ رحمتی غایب بود


تمرین دیروز استقلال در شرایطی برگزار شد که در همان ابتدا بارش باران و تگرگ آغاز شد و به همین دلیل استقلالی‌ها با لباس‌های گرم و البته بارانی بدن‌های خود را گرم کردند.

مهدی رحمتی به‌دلیل سرماخوردگی در تمرین دیروز آبی‌پوشان حضور نداشت. همانند روزهای گذشته داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان زیرنظر بدنساز تیم استقلال تمرین کردند.

فرشید اسماعیلی همچنان در تمرینات تیم فوتبال استقلال غایب است. این بازیکن چند روز در نشست کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد و از اعضای کادر فنی و مدیریت استقلال عذرخواهی کرد اما هنوز مجوز حضور وی در تمرینات صادر نشده است. وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال امروز با یک کاپشن کلاهدار در محل تمرین تیمش حاضر شد و توصیه‌های لازم را به بازیکنان داد.

بازیکنان ملی‌پوش امید تیم استقلال در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند و به همین دلیل آنها نیز در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند. محسن کریمی مثل چند روز اخیر در تمرینات گروهی آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس فوتبال درون‌تیمی بازی کردند. در این فوتبال درون‌تیمی شفر توصیه‌های لازم را به شاگردانش منتقل کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید