• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 36979
+
-

لیگ یک در تسخیر کرمان

ساعت 14:30امروز به‌طور همزمان سوت 6بازی به صدا در می‌آید که در مهم‌ترین بازی مس‌کرمان میزبان و سرخپوشان پاکدشت به مصاف هم می‌روند. مس صدرنشین فعلی جدول رده‌بندی با یک بازی کمتر است و سرخپوشان پاکدشت با 2بازی کمتر در جایگاه چهارم قرار دارند. یک بازی نیز ساعت 15:30بین تیمهای شهرداری ماهشهر و مس رفسنجان برگزار خواهد شد.
هفته گذشته شاگردان فرهاد کاظمی میزبان دیگر تیم بالای جدول یعنی گل گهر سیرجان بودند که از این بازی با یک امتیاز بیرون آمدند. هرچند این یک امتیاز در مقابل شاگردان بگوویچ برای هر‌تیمی ارزشمند محسوب می‌شود اما کاظمی پس از بازی نسبت به عملکرد بازیکنان خود به‌شدت انتقاد داشت.
امروز اما در حالی پاکدشتی‌ها میهمان مس خواهند بود که هادی شکوری را نیز به‌دلیل اخراج در اختیار ندارند و باید دید همان یک امتیاز را نیز می‌توانند از دیگر تیم کرمانی کسب کنند یا نه. آن سوی میدان اما مسی قرار دارد که در کورس رقابت با همشهری خود گل‌گهر پیشی گرفته و اکنون جایگاه اول را به‌خود اختصاص داده‌است. تا این هفته کرمانی‌ها نشان داده‌اند که خیلی جدی به لیگ برتر فکر می‌کنند و توانسته‌اند که صدر جدول را به تسخیر خود در آورند.
پس از کرمانی‌ها نماینده بوشهر در جایگاه سوم ایستاده و آرام آرام جایگاه خود را در کورس قهرمانی تثبیت می‌کند.
شهرداری بوشهر امروز استراحت می‌کند تا هفته دیگر بازی حساسی را در شیراز مقابل قشقایی برگزار کند. بالای جدول اما بخشی دومی نیز دارد. تیمهای چهارم، پنجم و ششم که هر سه 16امتیازی هستند رقابت سختی را در بالای جدول به نمایش گذاشته‌اند. در صدر این تیمها پاکدشتی‌ها ایستاده و آلومینیوم اراک و قشقایی نیز به‌ترتیب در مکانهای بعدی قرار دارند. تا این جای جدول نیز خبری از تیمهای مدعی در فصل گذشته نیست و تیمهایی همچون بادران و اکسین در میانه جدول با نتایج نه چندان چشمگیر قرار دارند. با این حال نمی‌توان از بازیهای این تیمها به سادگی گذشت چراکه تا پایان فصل هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. امروز شاگردان نصرتی میزبان خونه به خونه‌ای هستند که هیچ نشانی از فصل گذشته به همراه ندارد و در پایین جدول ایستاده است. با این حال نصرتی جوان که به تازگی به جمع جامعه مربیان اضافه شده و نخستین هفته خود را با تساوی مقابل تیم قدرتمند ملوان سپری کرد این هفته انگیزه بالایی برای کسب نخستین 3 امتیاز خود در خانه دارد. برنامه کامل این هفته: 
  یکشنبه 20آبان 
بادران تهران - ملوان    
آلومینیوم اراک - کارون اروند خرمشهر    
نود ارومیه - قشقایی شیراز    
اکسین البرز - خونه به خونه    
فجر سپاسی - شهرداری تبریز    
مس کرمان - پرسپولیس پاکدشت    
14:30
شهرداری ماهشهر - مس رفسنجان    
15:30

این خبر را به اشتراک بگذارید