• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35589
+
-

الو محله

وسیله بازی نداریم
منطقه 5


 در خیابان ناطق نوری روبه‌روی امامزاده‌های حمیده خاتون و سید جعفر(ع)، بوستانی قرار دارد که فقط یک سرسره برای کودکان دارد. این بوستان بسیار پر‌ تردد بوده و عصرها عده زیادی از اهالی محله از آن استفاده می‌کنند. از مسئولان می‌خواهیم برای نصب وسیله‌ بازی در این بوستان اقدام کنند. 

علی گفتاری‌ـ ساکن محله باغ فیض

فضای مناسبی ندارد
پاسخ مسئول


 بوستان امامزاده مساحت کمی دارد که در لچکی قرار گرفته است. این بوستان فضایی برای نصب وسیله‌ بازی ندارد. 
علیرضا غفارخانی، شهردار ناحیه 3 منطقه 5

زمین چمن نداریم 
منطقه 6


 محله جمالزاده زمین چمن ورزشی برای بازی نوجوانان و جوانان ندارد. از مسئولان ورزشی شهرداری منطقه درخواست داریم یک زمین چمن مصنوعی برای محله جمال‌زاده فراهم کنند تا اهالی و جوانان این محله هم از زمین چمن ورزشی بهره‌مند شوند. 
 مهیار حسینی ـ ساکن محله جمالزاده 

ورزشگاه‌های محله میزبان اهالی است
پاسخ مسئول


 منطقه 6 به دلیل موقعیت تجاری و اداری و قرار گیری در مرکزیت شهر با کمبود زمین در نواحی مواجه است و به همین دلیل امکان ایجاد زمین چمن در برخی محله‌ها وجود ندارد. با این حال، یادآوری می‌کنم که در سرای محله یک ورزشگاه داریم که کاملاً در اختیار اهالی است. در پارک لاله هم زمین چمن وجود دارد که به‌صورت نیم‌بها پذیرای اهالی محله است. 
‌ فرزاد هنرور، شهردار ناحیه 2 منطقه 6

لزوم نظافت ایستگاه اتوبوس
منطقه 8


 صندلی‌ برخی از ایستگاه‌های اتوبوس از جمله ایستگاه‌های خیابان گلبرگ، خاک گرفته و کثیف است به‌طوری که امکان نشستن روی آن نیست. از مسئولان تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کنند.
مریم نهاوندی‌ـ ساکن خیابان گلبرگ

پیگیری می‌شود
پاسخ مسئول


 براساس زمانبندی انجام شده، صندلی‌ ایستگاه‌های اتوبوس باید در پایان هفته شست‌وشو شود. موضوع نظافت ایستگاه اتوبوس خیابان گلبرگ را هم از پیمانکار مربوطه پیگیری‌ می‌کنیم تا سریع‌تر رسیدگی ‌شود.
ناصر رضاپور، معاون امور خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه 8

دردسر زباله‌های کارگاهی در معابر 
منطقه 12


 حضور کارگاه‌های کفش و کیف در محله بهارستان برای اهالی دردسرساز شده است. کارگران برخی از این کارگاه‌ها زباله‌های خود را به جای ریختن در مخازن زباله در معابر رها می‌کنند. زمانی هم که اعتراض می‌کنیم باید تحمل سر و صدا و دعوای آنها را داشته باشیم. از مسئولان شهری درخواست رسیدگی داریم. 
رسول کرمعلی ـ ساکن محله بهارستان

تعداد دفعات جمع‌آوری بیشتر شده است
پاسخ مسئول

 وجود این کارگاه‌ها معضل بزرگی است که شهرداری تلاش دارد با انتقال آنها به خارج از شهر تهران این مشکل را حل کند. صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی هم در این مورد شده است. با این حال، برای حل این مشکل تعداد دفعات جمع‌آوری زباله را بیشتر کرده‌ایم. 
محمدتقی باقری، شهردار ناحیه یک منطقه 12

پل مکانیزه غیر‌فعال 
 مدتی است که درهای ورودی پله‌های برقی پل عابرپیاده مترو خزانه به روی عابران بسته شده و شهروندان برای استفاده از این پل ناگزیرند از پله‌ها استفاده کنند. این موضوع مشکلاتی را برای افراد سالمند و خردسال ایجاد کرده است. با توجه به اینکه این پل محله‌های خزانه و نازی‌آباد شرقی را به هم پیوند داده و بسیار پر‌‌ تردد است. از مسئولان تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر برای رفع نقص این پل اقدام کنند. 
فاطمه حسنی ـ ساکن محله نازی‌آباد

تعطیلی به دلیل تعمیرات
 پل عابرپیاده مترو خزانه به دلیل خرابی بخش‌هایی از حفاظ سقف و باتوجه به فرارسیدن فصل بارندگی در دست تعمیر است. این پل به‌زودی و بعد از پایان تعمیرات باز خواهد شد. 
حمید حسن‌نژاد، شهردار ناحیه3 منطقه 16

این خبر را به اشتراک بگذارید