• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34767
+
-

دلبران ناکام

سایپا در حالی در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال رفت که خیلی از نگاه‌ها در این بازی به مهدی ترابی دوخته شده بود. ستاره نارنجی‌ها که قرار است در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس به میدان برود، در این مسابقه بازوبند کاپیتانی تیمش را هم به‌دست بسته بود و همه منتظر بودند ببینند می‌تواند زهرش را به استقلال بریزد یا نه؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد.
ترابی می‌توانست با به ثمر رساندن یک گل در این بازی، از همین حالا محبوبیتش را بین هواداران پرسپولیس دوچندان کند، اما تلاش او در این زمینه ناکام ماند. ترابی البته یک‌بار روی یک ضد‌حمله به‌شدت به گلزنی نزدیک شد، اما وریا غفوری با یک تکل بموقع خرید جدید سرخ‌ها را ناکام گذاشت.
شاید تنها حرکت ترابی در این بازی که به دل پرسپولیسی‌ها نشست، درگیری او با طارق همام بود که یک کارت زرد برایش خرج برداشت، اما خب طبعا انتظار هواداران تیم جدید ترابی از او بیشتر بود! مهدی البته در این بازی نسبت به نمایش‌های قبلی‌اش در لیگ هجدهم عملکرد بهتری داشت، اما حتی این مسئله هم باعث نشد عادت علی دایی مبنی بر تعویض این بازیکن فراموش شود. به این ترتیب ترابی اواسط نیمه دوم از زمین بیرون رفت تا رسما دوران حضور ستاره‌های پیش‌خرید شده توسط پرسپولیس مقابل استقلال به پایان برسد.

پیش از مهدی ترابی، 2 خرید زمستانی دیگر پرسپولیس هم نتوانستند نمایش در خور توجهی برابر استقلال ارائه بدهند. سروش رفیعی که انتظارهای زیادی از او وجود داشت، در بازی فولاد و استقلال کاملا محو بود و نتوانست هیچ کاری از پیش ببرد. سروش در لباس فولاد و تراکتورسازی، 2 گل به استقلال زده بود و در پیراهن پرسپولیس هم سابقه گلزنی در داربی تهران را داشت، اما این بار مقابل آبی‌ها حتی به گل نزدیک هم نشد.

او در پایان آن بازی از گروه آنالیز برنامه نود نمره ضعیف «4» دریافت کرد. شرایط مشابه و شاید البته کمی آبرومندانه‌تر در هفته اول برای مهدی شیری هم پیش آمد. دفاع راست پیکان که از سوی پرسپولیسی‌ها پیش‌خرید شده، در همان گام نخست برابر استقلال به میدان رفت و البته از سوی مجید جلالی در پست هافبک راست به بازی گرفته شد، اما درخشش خاصی نداشت و کاملا معمولی در زمین ظاهر شد. شیری در پایان آن بازی از برنامه نود نمره متوسط «5/2» دریافت کرد. البته شیری و سروش رفیعی حداقل با تیم‌های‌شان استقلال را متوقف کردند و یک امتیاز از آبی‌ها گرفتند، اما ترابی و سایپا دستاوردی بهتر از شکست نداشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید