• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 7 دی 1396
کد مطلب : 2531
+
-

پرونده پدر بی‌رحم روی میز قضات کیفری

پرونده مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک همسر و 2کودکش را به قتل رسانده و اجسادشان را داخل کمد جاسازی کرده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این جنایت هولناک آذر‌ماه سال 94در جنوب تهران رخ داد.

عامل جنایت پس از قتل همسر و 2کودک 20روزه و 2ساله‌اش اجساد آنها را داخل کمد‌دیواری پنهان کرده بود که انتشار بوی تعفن در ساختمان باعث کشف راز این جنایت شد. در ادامه معلوم شد که پدر خانواده 12روز پیش از پیدا شدن اجساد به اتهام درگیری دستگیر شده بود.

ماجرا از این قرار بود که او در یک روز پنجشنبه پنجره‌های خانه را باز کرده و فریاد سر داده که 3نفر را کشته است اما از آنجا که او شیشه‌ای بوده، همه همسایه‌ها تصور کردند که مثل سابق دچار توهم شده است. آن روز اما محمد وقتی دید کسی به او توجه نمی‌کند به راهروی ساختمان رفت و با ایجاد درگیری و تخریب باعث وحشت ساکنان ساختمان شد و در نهایت با حضور پلیس در محل دستگیر شد.

با این حال حتی مأموران نیز حرف‌های او را مبنی بر قتل همسر و فرزندانش باور نکردند و وی با دستور قاضی دادسرای بعثت روانه زندان فشافویه شد. با این اطلاعات، متهم به دستور قاضی جنایی تهران از زندان به دادسرا منتقل شد و اقرار کرد که حدود 2هفته قبل‌تر به‌خاطر اعتیاد به شیشه و بدهی با همسرش درگیری داشته و در نهایت دست به این جنایت زده است. او ادامه داد: پس از جنایت می‌خواستم خودم را حلق‌آویز کنم تا همه ما در آن دنیا با هم باشیم اما ترسیدم. برای همین مقداری شیشه کشیدم و درحالی‌که از خود بی‌خود شده بودم، پنجره‌ها را باز و فریاد‌زنان اعتراف کردم که خانواده‌ام را کشته‌ام اما کسی حرفم را باور نکرد.

به گزارش همشهری، متهم با دستور قاضی منافی‌‌آذر، بازپرس دادسرای جنایی تهران به بازسازی صحنه قتل نیز پرداخت و در نهایت با صدور کیفرخواست، پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید