• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 7 مرداد 1397
کد مطلب : 24748
+
-

الو محله

پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار خانه‌ها 
منطقه 2

 نصب پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار خانه‌ها نمای بصری نازیبایی در خیابان گلستان جنوبی ایجاد کرده است. از مسئولان شهرداری منطقه درخواست می‌کنیم تا برای حل این مشکل اقدام کنند. 

حمیده رضوانی ‌ـ ساکن محله شهرک قدس 

پاسخ مسئول: دیوارها پاکسازی می‌شود 
با توجه به درخواست اهالی مبنی بر آراستگی و زیبایی محله طرح پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی توسط مأموران اداره خدمات شهری ناحیه انجام می‌شود. 
فرزاد قهرمانی چابک، شهردار ناحیه 7 منطقه 2


 
ثبت‌نام ورزشگاه‌های ‌الزهرا(س) اینترنتی شود
منطقه 16

 ثبت‌نام در ورزشگاه‌های‌الزهرا(س) به دلیل کمبود مراکز ورزشی در منطقه با استقبال بسیار بانوان روبه‌روست و همین موضوع به خودی خود باعث ازدحام بانوان و تشکیل صفوف طویل در روزهای ثبت‌نام می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم برای رفاه حال ساکنان شرایط ثبت‌نام اینترنتی را فراهم کنند. 
مهسا محسنی‌ـ ساکن محله هزاردستگاه

پاسخ مسئول: طراحی سایت در دست بررسی است
اداره ورزش شهرداری منطقه 16 برای نخستین بار با هدف رفاه حال شهروندان، طراحی یک سایت استارتاپی را در دستور کار قرار داده و این موضوع در حال بررسی است. امیدواریم با طراحی این سایت همه خدمات ورزشی از این طریق و به‌صورت اینترنتی به علاقه‌مندان ارائه شود.
روح‌الله ‌دلیری، رئیس اداره ورزش منطقه16


 
ترکیدگی و قطعی آب
منطقه 17

 لوله‌های آب کوچه اسلامی به دلیل قدمت و فرسودگی مشکلاتی از قبیل ترکیدگی و قطعی آب را به دنبال دارد. از مسئولان درخواست می‌شود تا این مشکل را برطرف کنند. این مشکل بیشتر در محله یافت‌آباد اتفاق می‌افتد. 
علی ایجادی‌ـ ساکن محله یافت‌آباد

پاسخ مسئول: لوله‌های آب در حال تعویض است
 شهروندان محله یافت‌آباد با پیگیری‌های شورایاری این مسئله را با مسئولان اداره آب در میان گذاشتند و مدتی است که لوله‌های آب کوچه اسلامی و خوارزمی در حال تعویض است. با توجه به هزینه زیاد این طرح، تقریباً بیشتر کار عمرانی انجام شده و پس از تکمیل مراحل اجرایی آن، آسفالت خیابان هم انجام خواهد شد. 
حسن حسین‌زاده، شهردار ناحیه یک17


 
اتوبوس‌های فرسوده ‌محله رسالت
منطقه 19

 یکی از معضلاتی که این روزها اهالی محله رسالت با آن روبه‌رو هستند، فرسوده بودن ناوگان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه است. متأسفانه وضع صندلی و میله‌های نگهدارنده اتوبوس‌ها بسیار نامطلوب است. این وضع باعث می‌شود تا هنگام ترمز اتوبوس مسافران آسیب ببینند. 
مهلا غریبی‌ـ ساکن محله رسالت

پاسخ مسئول: رفع عیب می‌کنیم
برای رفع این معضل اقدام به از رده خارج کردن 2 دستگاه اتوبوس در این شهرک کردیم و با جایگزین کردن آن با 2دستگاه اتوبوس دیگر، بار دیگر خدمات را به اهالی ارائه می‌دهیم. 
حسن طهماسبی، رئیس اداره اتوبوسرانی شهرداری منطقه 19
 


اندر مصائب محله صدرا
منطقه 22

 مشکلات زیادی از سال‌ها پیش در شهرک صدرا وجود دارد. روشنایی کم معابر، نبود زمین ورزش مناسب برای بازی کودکان، وجود آلودگی‌های صوتی و چند مشکل دیگر که بارها از سوی شورایاری و اهالی این محله پیگیری شده تاکنون به نتیجه نرسیده است. خواهشمندیم مدیریت جدید منطقه در این زمینه توجه بیشتری داشته باشد. 
احمد پورمهدی ‌ـ  ساکن محله صدرا

پاسخ مسئول : کاستی‌های محله برطرف می‌شود
اخیراً و پس از مطلع شدن از مشکلات اهالی محله صدرا، جلسه‌ای با حضور دبیرشورایاری این محله در معاونت فنی وعمرانی شهرداری منطقه برگزار و مشکلات آنها بررسی شد که نتایج آن به‌صورت عملیاتی طی ماه‌های آینده در این محدوده از منطقه، اجرایی خواهد شد. همچنین برنامه‌ها و پروژه‌های دیگری هم برای این محله در نظر گرفته شده که تا پایان سالجاری انجام می‌شود.
محمد امین سالاری پور_ معاون فنی و عمران شهرداری منطقه

این خبر را به اشتراک بگذارید