• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 21 خرداد 1397
کد مطلب : 19243
+
-

درگیری در ورزنده

فاطمه رشیدی عضو تیم‌ملی جودو بانوان ایران که برای اعتراض به حذف از اردوی تیم‌ملی به فدراسیون جودو مراجعه کرده بود با دبیر فدراسیون درگیر شد که این مساله ابتدا تکذیب و سپس تایید شد.
فاطمه رشیدی درباره اتفاقات رخ داده در فدراسیون جودو و دلیل درگیری‌اش با امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون می‌گوید: «از میان نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مدال طلا شدند من تنها جودوکاری بودم که به اردو دعوت نشدم و درهیچ اعزامی تیم‌ملی را همراهی نکردم. سایر نفرات یا به مسابقات لبنان اعزام شدند یا فردا به کمپ تمرینی ژاپن می‌روند. برای پیگیری موضوع و شنیدن دلیل قانع کننده‌ای برای این نوع برخورد راهی فدراسیون شدم تا با محمد درخشان صحبت کنم. رئیس فدراسیون که در دفتر خود حضور داشت حاضر به صحبت با من که 4سال عضو تیم‌ملی هستم نشد. زمانی هم که منتظر دیدار با رئیس فدراسیون بودم، یک لحظه درب اتاق ایشان باز شد و من خواستم با درخشان صحبت کنم که متاسفانه دبیر فدراسیون من را به‌شدت «هل» داد و برخورد بدی با من داشت. بعد از این برخورد زشت، به وزارت ورزش رفتم که متاسفانه موفق به دیدار با خانم محمدیان نشدم، ولی خانم موسوی به گرمی مرا پذیرفت و قرار شد این موضوع را پیگیری کند.» 
محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو درخصوص این درگیری و حواشی به‌وجود آمده به تسنیم گفت: «رشیدی با حضور در فدراسیون یک نامه چند خطی برای من نوشته بود. بنده اعلام کرده بودم نامه را مفصل بنویسد و به خانم محمدیان و ملیا سرمربی بانوان این موضوع در میان گذاشته شود. تصمیم داشتم با او صحبت کنم اما شرایط طوری پیش رفت که موضوع به این شکل درآمد. او چند روز قبل که از اردو رفته بود با سیاحی دبیر فدراسیون صحبت کرده بود و دبیر فدراسیون نیز او را مجاب کرده بود اما رشیدی در فضای مجازی مطالبی را نوشته بود که خارج از روال بود. قرار نیست هر ورزشکاری احساس کرد حقی از او خورده شده دست به کارهایی بزند که دست و بال همه بسته شود. اگر او صبر می‌کرد من حتما او را می‌دیدم و درباره این موضوع با او صحبت می‌کردم. ما در 3ماهه گذشته هفت‌هشت نفر از دختران‌مان را داشتیم که درباره این موضوع با آنها صحبت کردیم و مشکل حل شد.» رئیس فدراسیون جودو درباره درگیری بین دبیر فدراسیون و رشیدی گفت: «حقیقت ماجرا این است، من در صحنه اتفاق حاضر نبودم و درمورد این موضوع نمی‌توانم قضاوت کنم. من فکر می‌کنم باید همه ما در چنین مواقعی خویشتن‌دار باشیم اما وقتی یک ورزشکار به مربی، نایب رئیس و... توهین می‌کند کار مشکل‌ می‌شود.» به‌نظر می‌رسد که حواشی این روزهای جودو وارد فاز تازه‌ای 
شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :