• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 2 خرداد 1397
کد مطلب : 17310
+
-

کاظمی: به‌خاطر رفاقت اینجا ماندم

استقلال جنوب برای فوتبالدوستان محله پایین‌شهر از جمله جوادیه و نازی‌آباد، یک تیم نوستالوژیک است. فوتبالیست‌های زیادی از این تیم به سطح اول فوتبال ایران رسیده‌اند و حالا استقلال جنوب در آستانه رسیدن به یک موفقیت بزرگ است. آنها امشب در بازی برگشت از مرحله پلی‌آف لیگ دسته دوم کشور مقابل نفت و گاز گچساران قرار خواهند کرد تا تیم برنده راهی لیگ دسته‌اول شود. بازی رفت هم در گچساران با تساوی یک-یک به‌پایان رسید تا استقلال جنوب امشب حتی با تساوی بدون گل هم به لیگ دسته اول بیاید. شاید برای خیلی‌ها جالب باشد که فرهاد کاظمی تصمیم گرفت در دو بازی پلی‌آف روی نیمکت استقلال جنوب بنشیند تا این تیم را به لیگ دسته اول بیاورد. این تیم از ابتدای فصل با مشکلات زیادی مواجه شد ولی کاظمی تصمیم گرفت از همان زمان به این تیم جنوب شهری کمک کند. او از مدت‌ها قبل به این تیم مشاوره فنی می‌دهد و حتی از جیب خودش هم برای این تیم هزینه کرده است. کاظمی برای اولین‌بار در بازی رفت پلی‌آف روی نیمکت استقلال جنوب نشست و حالا قرار است امشب برای دومین‌بار روی نیمکت بنشیند.  کاظمی درمورد اینکه چطور تصمیم گرفت به استقلال جنوب کمک کند می‌گوید: «اینجا هم فقط با یاعلی کار را شروع کردم. فقط به‌خاطر آنکه رفاقتم را به بچه‌های استقلال جنوب و مدیریت ثابت کنم ماندم. چند پیشنهاد لیگ‌برتری و لیگ یکی داشتم که به‌خاطر رفاقت در اینجا ماندم. می‌خواستم به آنها ثابت کنم که با بی‌پولی هم می‌شود کار کرد و ‌خواستم بگویم کسی که دست یاعلی می‌دهد تا آخرش می‌ماند. همه چیز برای تیم از لحاظ روحی روانی و فنی خوب است و امشب امید زیادی داریم که به لیگ دسته اول صعود کنیم.»
او درمورد اینکه چطور شد روی نیمکت نشست تاکید می‌کند: «من اصلا با قصد سرمربیگری یا کسب عنوان مدیرفنی به این تیم نرفتم. من به‌خاطر بچه محل‌هایمان که بچه‌های جنوب شهر هستند در کنار این تیم قرار گرفتم و فقط خواستم کمک مادی هرچند اندک داشته باشم. به هیچ‌وجه در کار فنی هیچ دخالتی نداشتم تا بازی آخر که احساس کردم بهتر است خودم روی نیمکت بنشینم و بچه‌ها را حمایت کنم.»
کاظمی درمورد اینکه چرا در لیگ‌برتر مربیگری نمی‌کند می‌گوید:‌ «چون لابی کردن بلد نیستم و سلطه‌طلب نیستم، سخت‌تر می‌توانم با تیمی کنار بیایم. من کانال‌های بالا را ندارم و در واقع کانال بالای من خداست. اعتقاد دارم که کارم را بلد هستم و هیچ‌وقت دنبال لابی کردن نیستم و دنبال هیچ گروهی نخواهم بود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید