• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16536
+
-

ریزنویس | شهر


    داریوش مهرشاهی، مسئول دفع آفات منطقه یک تهران: پیدا کردن میزبان مناسب توت و زیتون، ‌کاهش یا نبود دشمنان طبیعی، تغییرات اکوسیستم یا شرایط اقلیمی به‌نفع آفت و به‌ضرر دشمنان و تولیدمثل بالا از عوامل مؤثر در طغیان سفیدبالک‌ها هستند. همچنین آفات و حشرات به‌دلیل خونسرد بودن در مناطق گرم و پرتردد، سیکل زندگی خود را در مدت کوتاه‌تری طی می‌کنند؛ بنابراین لازم است مسیرهای پرتردد به‌دلیل خروجی اگزوزها در اولویت پایش قرار گیرد. (ایسنا)


   کتایون نجفی‌زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از نصب بیلبوردهایی با موضوع ترویج فرهنگ اهدای عضو در ‌ماه رمضان با همکاری شهرداری تهران خبر داد. (شهرنوشت)


   معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران: 2پهلوگاه‌ اضطراری در مسیرهای شمال به جنوب و بالعکس بزرگراه امام‌علی حدفاصل پل‌های شهید مدنی و سبلان احداث شد. اجرای این طرح با هدف افزایش ایمنی خودروهایی که به دلایل مختلف ازجمله نقص فنی مجبور به توقف در حاشیه این بزرگراه می‌شوند در دستور کار این معاونت قرار گرفت.(همشهری)


   فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر: امکان نابودی صددرصدی موش‌های شهری وجود ندارد اما قصد داریم با شیوه‌های علمی و کمک از متخصصان، جمعیت این حیوان را کنترل  کرده و به حداقل برسانیم.(شهرنوشت)


   احسان نوش‌آبادی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از تلاش برای اتمام عملیات بهسازی بزرگراه شهید یاسینی تا پایان شهریورماه سال‌جاری خبر داد.(همشهری)


   محمدجواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، نامه درخواست و جذب نیرو توسط یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری را مغایر با قوانین شهرداری دانست و ضمن صدور دستور توقف گردش آن در سیستم اتوماسیون شهرداری، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار سازمان بازرسی قرار داد. نتیجه نهایی رسیدگی به این پرونده پس از بررسی‌های کارشناسی شده به اطلاع عموم خواهد رسید. (روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :