• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 3 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13298
+
-

الو محله

دور برگردان دردسر‌ساز 

منطقه 2


عرض کم و نبود روشنایی در دوربرگردان بلوار تیموری دردسرهایی را برای رانندگان به وجود آورده است. بعضی از شب‌ها رانندگان هنگام دور زدن مانع را نمی‌بینند و به آن برخورد می‌کنند. 

رضا طرشتی‌نژاد‌ـ ساکن محله طرشت 

اصلاح هندسی برای کاهش تصادفات

پاسخ مسئول


با توجه به خطر‌ساز بودن این دور برگردان، اصلاح هندسی آن در دستور کار قرار گرفته و قصد داریم دور برگردان را عریض‌تر کنیم و علائم روشنایی بگذاریم. اجرای این طرح به‌زودی شروع می‌شود تا‌ تردد خودرو‌ها در شرایط بهتری انجام شود. 
امیرحسین حیدر‌نیا- معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری 



دردسرهای تجمیع پلاک

منطقه 9


 ساکنان بافت فرسوده که در ناحیه 2 زندگی می‌کنند از بدقولی سازندگان و آگاهی نداشتن از حق و حقوقشان گلایه دارند. برخی از مالکان، از سازندگان سودجو شاکی هستند که با آگاهی کامل همه منافع را در طرح تجمیع پلاک به نفع خودشان تمام می‌کنند. مسئولان نظارت بیشتری به قراردادها و نفع مالک و سازنده داشته باشند. 
احمد حاجی وند‌ـ ساکن محله شمشیری

راه اندازی یک دفتر جدید

پاسخ مسئول


با پیش‌بینی مشکلات، دفاتر خدمات نوسازی در محله‌ها راه‌اندازی شده است. در منطقه 3 دفتر خدمات نوسازی فعالیت خوبی در مشاوره به مالکان دارد. اهالی می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر اطلاعات صحیح را در قالب قرارداد دریافت کنند. 
مسعود شبابانی‌ـ معاون شهرسازی و معماری منطقه9 



دردسر‌های نمایشگاه‌داران خودرو

منطقه 10


 نمایشگاه‌داران خودرو در خیابان جیحون حد فاصل خیابان‌های هاشمی و دامپزشکی با پارک کردن خودروها در حاشیه معابر باعث اختلال در رفت‌وآمد و ایجاد ترافیک‌های سنگین می‌شوند. در حالی که در حالت عادی خیابان جیحون جزو معابر کم‌عرض به شمار می‌آید. از مسئولان شهری تقاضای ساماندهی آنها را داریم. 
امیر ابراهیمی‌ـ کاسب خیابان جیحون

ابطال جواز بعد از اخطار

پاسخ مسئول


در تعاملی که با اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو داشته‌ایم، مقرر شده بعد از توجه نکردن به 3اخطار شفاهی و یک اخطار کتبی، مراحل ابطال جواز کسب نمایشگاه‌دار متخلف انجام شود. 
رضا زلفی ـ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه 10



نبود فضای سبز در کوچه قارلقی

منطقه 17


کوچه قارلقی در محله باغ خزانه فضای سبز ندارد و شهروندان از مسئولان اداره فضای سبز تقاضا دارند در این کوچه تعدادی گل و گیاه و درخت کاشته شود. 
زهرا زمانی ـ ساکن محله باغ‌خزانه

فضای سبز ایجاد خواهد شد

پاسخ مسئول


با پیگیری‌های شهروندان، مسئولان اداره فضای سبز به کوچه قارلقی مراجعه کرده و پس از بررسی‌های لازم فضای سبزی در این کوچه ایجاد خواهد شد. 
اکرم مقدم- شهردار ناحیه3 منطقه 17



جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از دریاچه

منطقه 22


 مدتی است که چند قلاده سگ در جنوب‌شرقی دریاچه باعث هراس شهروندان شده‌اند. این سگ‌ها آزادانه از ابتدای روز در اطراف دریاچه پرسه می‌زنند و حضورشان برای بسیاری از عابران خوشایند نیست. لطفاً آنها را جمع‌آوری کنید. 
مانی معتمدی‌ـ ساکن محله کاشان

زنده‌گیری سگ ها دشوار است

پاسخ مسئول


شهروندان می‌توانند به محض مشاهده سگ‌های بی‌صاحب با سامانه 137 تماس بگیرند. البته نباید انتظار داشت که اکیپ زنده‌گیری شهرداری فوری و راحت بتواند سگ‌ها را بگیرد چون سگ‌ها در طول روز یک جا نمی‌مانند و مرتب در حال‌‌ تردد هستند. 
رضا بساطی ـ رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 22

این خبر را به اشتراک بگذارید